Hop til indhold

Recommended Posts

http://Enilly BrazilDa jeg i december sidste år besluttede mig for at forkæle mig selv, var jeg en “ Absolute Beginner” indenfor købesex. Jeg faldt for Emilly Brazil’s annonce, som jeg følte virkede “rigtigt” for mig. Efter et “ no problem “ omkring min alder (58) kom en aftale på plads.

Dette første møde og det efterfølgende møde vil jeg beskrive således: Emilly var fantastisk - jeg var “ Absolut Beginner” og levede på ingen måde op til, hvad hun fortjener.

Jeg besøgte Emilly igen her i mandags til en aften aftale. Denne gang var “Absolute Biginner” blevet til lettere øver og nu oplevede jeg rigtigt hvilken “ gudinde” hun er, og hvor jeg nu i fulde drag kunne nyde hende. Alle intime oplevelser bliver mellem hende og mig, men omsætter man hendes tekst i annoncen til virkelighed, er det hvad man får - og meget mere. Lige fra velkomsten, over bad sammen og til tiden i sengen, er man som i en rus af ægte GFE med nærvær og dybe kys givet af denne passioneret, kærlige og smukke kvinde. På intet tidspunkt føler man fra hendes side at “ det er  noget der skal overstås”

Emilly er alt det jeg søgte tilbage i december og det bliver nok til flere gange hos hende. Og måske avancerer jeg til at blive “ Starman”

Slut på mit første indlæg i dette forum som måske er lidt objektivt da hun er den eneste jeg har besøgt. Men absolut et besøg værd for dem der ikke kender hende og for os der kender hende.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...