Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er netop kommet hjem fra et besøg hos Cherry i Bagsværd.
Stedet er samme som bla Bee var hos, i et industrikvarter, nær nogle brugtvognsforhandlere og lign.
Indvendig er der rigtig pænt og rent, intet at sætte en finger på.
Cherry er der heller intet at udsætte på, billederne er absolut retvisende.
Smuk slank pige, med et par perfekte og ægte ungpige bryster, ca en b-skål.

Bestilte som altid en times B2B. Den indledende massage var ikke noget særligt.
B2B'en var rigtig god, og selvom en B2B vel ikke i traditionel forstand indeholder brug af tunge, så fik Cherry det nu alligevel indført :)
Afslutning med et perfekt timet HJ og derefter et lille bad.

Hun er her ca 2 måneder mere, så mon ikke jeg smutter til Bagsværd et par gange mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en kort og super anmedelse PaleWhale. Hun er jo ekstrem hot og lækker i mine øjne. Så hvis billederne er retvisende, som du skriver. Så ved vi godt, hvad denne måneds gp-knaster skal bruges på. :wink: Jeg er simpelthen nødt til at tjekke, om hun virkelig ser ud på som på billederne, og selvfølgelig om hendes service er godkendt.

Fik du så hele timen, som du betalte for PaleWhale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 17 minutter siden:

Fik du så hele timen, som du betalte for PaleWhale?

Jeps, jeg fik fulde 60 minutter.
Jeg kan ikke tro du vil blive skuffet, hvis du sætter pris på en slank ung pige med ægte bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Der står i hendes annonce at "You can do everything you like to do in fullservice" (til 1500 for en time).

Kan der siges noget om hvad "everything" omfatter, er det fx også mega fransk? Det er vel næppe anal, selv om det efter annoncens ordlyd også skulle være inkluderet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, den 29.2.2020 at 02:02:

Der står i hendes annonce at "You can do everything you like to do in fullservice" (til 1500 for en time).

Kan der siges noget om hvad "everything" omfatter, er det fx også mega fransk? Det er vel næppe anal, selv om det efter annoncens ordlyd også skulle være inkluderet.

Spørg evt pigen og del gerne hvis du finder ud af det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, den 28/2/2020 at 22:39:

Jeg kan ikke tro du vil blive skuffet, hvis du sætter pris på en slank ung pige med ægte bryster

Men du kan bekræfte, at det er hende på billederne i annoncen?:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgt Cherry For 3 uger siden og kan sikkert sige at det er den samme pige i billederne...helt klar et flot sexet kvinde, som virkelig kunne sit kram. Fik et massage, B2B, FP og en dejlig brusebad sammen. Var yderste tilfreds. Pæn lokaler. Standard pris og super value for penge var det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hot diver skrev, for 52 minutter siden:

Besøgt Cherry For 3 uger siden og kan sikkert sige at det er den samme pige i billederne...helt klar et flot sexet kvinde, som virkelig kunne sit kram. Fik et massage, B2B, FP og en dejlig brusebad sammen. Var yderste tilfreds. Pæn lokaler. Standard pris og super value for penge var det! 

Hvordan er hendes bryster?? Jeg kanikke rigtige lide at hun dækker dem på alle billederne. Plejer at være et dårligt tegn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 7 timer siden:

Men du kan bekræfte, at det er hende på billederne i annoncen?:wink:

Ja 100% sikkert

Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Hvordan er hendes bryster?? Jeg kanikke rigtige lide at hun dækker dem på alle billederne. Plejer at være et dårligt tegn. 

Som jeg skrev, de er tæt på perfekte, ca str b-skål.
Man kan godt på et par af billederne få indtryk af at de er lidt større.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som ved, om Cherry tungekysser, selvom Coronavirus spøger i det mørke?  Sundhedsstyrelsen anbefaler, at man ikke krammer, giver håndtryk eller kysser.:razz:

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 18 timer siden:

Sundhedsstyrelsen anbefaler, at man ikke krammer, giver håndtryk eller kysser.:razz:

Selv uden, kys, kram og håndtryk vil jeg mene at risikoen for smitte er stærkt repræsenteret ved øvrige intim omgang Uden at de før nævnte faktorer er til stede, såfremt den ene part er smittet med Covid-19 virus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
asianman skrev, den 6.3.2020 at 15:45:

Er der nogen som ved, om Cherry tungekysser, selvom Coronavirus spøger i det mørke?  Sundhedsstyrelsen anbefaler, at man ikke krammer, giver håndtryk eller kysser.:razz:

... Men, du tager gerne ud og knalder en pige?! Haha .. dine prioriteter er sjove, hvis corona-virussen vitterlig er noget der skulle bekymre dig. 

Tror du bare, skal gøre, hvad du ville gøre inden du hørte om virus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 44 minutter siden:

dine prioriteter er sjove, hvis corona-virussen

Tak for dit sjove indspark CphGuy. Nej jeg skal ikke knalde nogen gp´er pt. Ser lige hvordan denne Coronavirus udvikler sig i DK. Men forespørgselen var med henblik på et senere tidspunkt, da jeg stadig syntes Cherry ser super hot og lækker ud. Indtil da må jeg desværre nøjes med at hive i banditten selv:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har, inspireret af andre brødres anmeldelser, også været forbi Cherry i Bagsværd, og jeg må bare sige at det var en super oplevelse. Hun er et lækkert lille nips, smuk, charmerende og hun taler samtidig godt engelsk. Jeg fik 20 minutters massage (som kan fås bedre andre steder) efterfulgt at 40 minutters sex som blev indledt med et intenst blowjob som virkelig fik mig tændt. På med kondom, godt med smørelse og så var Cherry klar til en ridetur. Vi startede langsomt ud - det kneb faktisk lidt med at få kalorius indenfor i varmen, men efter 2-3 minutters slowfuck var hun klar og så fik Cherry 20 minutter med fuld skrue. Vi fik afprøvet flere stillinger og til min overraskelse bad hun selv om at blive taget i missionæren med benene oppe på mine skuldre, og det virkede faktisk som om hun nød at blive fyldt helt ud, når man bare ikke stødte for hårdt.

Til sidst måtte jeg overgive mig (tror hun kunne have fortsat 1 time endnu, men jeg var bare færdig) og jeg sluttede på opfordring af med at skyde den af i munden på hende. Det føltes som en monster skud, men jeg ved det egentlig ikke rigtig, for hun slugte det meste med et smil. Jeg efterspurgte ikke anal - det er ikke rigtig noget som mig, og jeg tror heller ikke hun var gået med til det.

Ved ikke hvor lang tid hun er her, men jeg håber ikke hun forsvinder lige med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, den 6.3.2020 at 15:45:

Er der nogen som ved, om Cherry tungekysser, selvom Coronavirus spøger i det mørke?  Sundhedsstyrelsen anbefaler, at man ikke krammer, giver håndtryk eller kysser.:razz:

Et af de dummeste spørgsmål jeg har læst længe herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
J93 skrev, for 35 minutter siden:

Et af de dummeste spørgsmål jeg har læst længe herinde..

Ja og et af de mest imbecile input, jeg har læst herinde.... Tag nu J93 og læs hele tråden. Læs: Men forespørgselen var med henblik på et senere tidspunkt, da jeg stadig syntes Cherry ser super hot og lækker ud. Indtil da må jeg desværre nøjes med at hive i banditten selv:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...