Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvordan ser hun ud i ansigtet, en 46 årig kan godt se ungdommelig og smuk ud som nogle billeder får en til at tro, eller ligner hun mere en tæt på 60?

Skrevet

Jeg kan også varmt anbefale hende :)

Jeg besøgte hende i Ørestaden i starten af januar, og som @Liderligungkarl skriver, så sprøjter hun MEGET! En ganske fin oplevelse, hvis man er til de lidt ældre damer ;)

• 3 months later...
Skrevet
Hulbror skrev, den 29.2.2020 at 01:07:

Hvordan ser hun ud i ansigtet, en 46 årig kan godt se ungdommelig og smuk ud som nogle billeder får en til at tro, eller ligner hun mere en tæt på 60?

Kære Hulbror. Jeg har familie, børn, venner, kollegaer og et privat liv udenfor sexarbejdet. Jeg holder fast i at værne om min og din diskretion.
Jeg kan oplyse at jeg bestemt er en smuk kvinde udenpå , indeni og igså i ansigtet. Jeg arbejder fortsat som model og enkelte gange for TV3. Mine kunder er ALDRIG blevet skuffet, tværtimod. Der kommer løbende fine anmeldelser OG kunderne kommer tilbage. 
Men det handler ikke om MIG. Det handler om dig og din usikkerhed. Det er en dyr forkælelse af dig selv så jeg foreslår at du vælger en anden kvinde hvor du kan se alt incl ansigt og har afstemt at du får præcis de ydelser og den fantasi DU drømmer om så du føler dig 110% sikker på dit valg. God fornøjelse. Knus Annapigen 

Skrevet

Jeg besøgte hende for en måneds tid siden på hotel. Diskret ind ad en bagindgang. Vi havde en lille stedmor/søn leg kørende. 
hun er smuk, indlevende og nede på jorden. 
jeg er vild med kvinder, der kan sprøjte og jeg vil bare sige det sådan her: Lalandia go home. Hold da op hun kunne sprøjte og jeg lappede det i mig

så klar anbefaling herfra. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.