Hop til indhold
Styrvolt

Ondskabens cirkel

Recommended Posts

Tidligere i dag var der en psykopat, der kraftigt antydede at en bestemt GP nok kom lige fra Kina, Sydkorea eller Italien ( og dermed må formodes at være bærer af Coronavirus). Heldigvis blev kommentaren fjernet prompte efter anmeldelse. Tak for det admin.

Men det chokerer mig at nogen kan være så ondskabsfulde herinde. Jeg håber at den skyldige er ekskluderet for altid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

@Styrvolt jeg forstår godt at du bliver forbavset og ramt af at en person kan finde på at skrive sådan, og godt at Admin har fjernet kommentaren, men jeg forstår ikke.. hvorfor så oprette en ny tråd og gøre opmærksom på denne kommentar som er blevet retmæssigt fjernet? 

Det drager opmærksomhed og fokus tilbage på en i forvejen ubehagelig og unødvendig kommentar, og kan måske endda inspirere og skræmme andre til at anklage GP’er fra de udsatte lande (som efterhånden er mange) for at have medbragt virussen til danmark. Er det ikke bedre bare at lade den være ‘gemt og glemt’? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 22 minutter siden:

@Styrvolt jeg forstår godt at du bliver forbavset og ramt af at en person kan finde på at skrive sådan, og godt at Admin har fjernet kommentaren, men jeg forstår ikke.. hvorfor så oprette en ny tråd og gøre opmærksom på denne kommentar som er blevet retmæssigt fjernet? 

Det drager opmærksomhed og fokus tilbage på en i forvejen ubehagelig og unødvendig kommentar, og kan måske endda inspirere og skræmme andre til at anklage GP’er fra de udsatte lande (som efterhånden er mange) for at have medbragt virussen til danmark. Er det ikke bedre bare at lade den være ‘gemt og glemt’? :) 

Måske har du ret. Nu håber jeg jo ikke ondskab er lige så smitsomt som Covid19. Jeg skrev det også i et håb om at anspore alle til at rapportere den slags prompte. Det er uhyre nemt at klikke på den lille fane oppe i højre hjørne og anmelde.

Redigeret af Styrvolt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 8 timer siden:

Men det chokerer mig at nogen kan være så ondskabsfulde herinde. Jeg håber at den skyldige er ekskluderet for altid.

Tænk, det overrasker mig på ingen måde. Hvis nogen tror, at det kun er de rare og ordentlige kunder der huserer herinde tager de fejl. Desværre....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...