Kawa 0 Skrevet 20. Marts, 2013 Hej er det nogen der har besøgt blondinen der ligger klar og venter med bind for øjne . Hun er nogen gange i Slagelse og i Kbh . Har tit tænkt at ville se om det er som det ser ud til . Håber der er nogen som har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 20. Marts, 2013 Hej er det nogen der har besøgt blondinen der ligger klar og venter med bind for øjne . Hun er nogen gange i Slagelse og i Kbh . Har tit tænkt at ville se om det er som det ser ud til . Håber der er nogen som har besøgt hende Måske du har et link ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kawa 0 Skrevet 20. Marts, 2013 Måske du har et link Flot blondine ligger klar med bind for øjnene *SF* - 239 visning(er) Oprettet idag kl. 14:08 Træffes torsdag kl.10-17 i Slagelse SF* Uhmm min mis er våd og ligger blottede og klar *SF* kom og Slik min store klit og knep min våde mis*SF* Ægte super flot nymfoman 38/170/65 blondine, ligger klar med bind for øjnene, spredte ben og blottede store E skåle, med mørke stive brystvorter *SF* min mis er altid helt glat og jeg har en stor hård klitoris som elsker tunge og varm sperm *SF* nyder du gnider dit pikhoved rundt på klitten og spermer udover *SF* kommer ofte i orgasme og bliver helt vild *SF* suger din pik op i varmen og strammer om den *SF* Tænder på at få besøg imens jeg ligger klar *SF* en liderlig mand som kan lide at komme og bruge en villig mis*SF* ligger klar og villig til at blive brugt *SF* tlf 30447312> Hus/lejlighed søges 2 gange om ugen i vestsjælland ligger-klar-med-binde-for-øjne . Det er hende her jeg skriver om hun er på annoncelisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 24. Marts, 2013 Flot blondine ligger klar med bind for øjnene *SF* - 239 visning(er) Oprettet idag kl. 14:08 Træffes torsdag kl.10-17 i Slagelse SF* Uhmm min mis er våd og ligger blottede og klar *SF* kom og Slik min store klit og knep min våde mis*SF* Ægte super flot nymfoman 38/170/65 blondine, ligger klar med bind for øjnene, spredte ben og blottede store E skåle, med mørke stive brystvorter *SF* min mis er altid helt glat og jeg har en stor hård klitoris som elsker tunge og varm sperm *SF* nyder du gnider dit pikhoved rundt på klitten og spermer udover *SF* kommer ofte i orgasme og bliver helt vild *SF* suger din pik op i varmen og strammer om den *SF* Tænder på at få besøg imens jeg ligger klar *SF* en liderlig mand som kan lide at komme og bruge en villig mis*SF* ligger klar og villig til at blive brugt *SF* tlf 30447312> Hus/lejlighed søges 2 gange om ugen i vestsjælland ligger-klar-med-binde-for-øjne . Det er hende her jeg skriver om hun er på annoncelisten Jeg har ikke prøvet hende, men allede *Smiler Frækt* tyder stærkt på, at det er en mand, der har skrevet teksten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 25. Marts, 2013 hun er ægte nok - men man skal være til piger der ser betragtelig ældre ud end 38 det er tydeligt selv om hun har bind for øjnene. men hendes annonce er god nok og ægte nok selv om billederne intet har med hende at gøre - de er snuppet andet steds fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kevin 62 Skrevet 25. Marts, 2013 Hej Annoncen minder om en kvinde der tidligere har arbejdet under andre alias bl.a fra Sydhavnen hvor jeg selv har besøgt hende. http://www.gimel.dk/Nyheder/nyheder.htm Hvis det er den samme er hun efter min mening et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 4. April, 2013 Jeg hat haft ringet til hende, det er tydeligt at hun er øst fra...jeg droppede idèen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg