Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efterhånden besøgt sansestedet på Frederiksberg et par gange. For mig er Jessica Serrano klart det største hit - super sød og totalt lækker. I går besøgte jeg så  Clara og hun var pænt sød og service-minded, men nok ikke helt så lækker og billederne af hende matcher I mine øjne i supergodt. Hune er ikke så trænet. Nå, men stedet er rigtig fint, og det er rart at tænke på at pigerne er selvstændige, og dermed er der også pænt god value for money.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er det nu?

Clara har Megafransk på menuen, men dyrker ikke sex uden kondom?

Megafransk er det ikke hvor "man får suttet den af uden kondom, hvor mens man  har lov til at (over)sprøjte sin tykke sperm i munden på GP'en"..

https://annoncelight.dk/search/megafransk

Hvordan skal det tolkes? Tilbyder Clara det?

Dejligt navn i øvrigt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Hvordan skal det tolkes?

Dit spørgsmål er godt nok påfaldende i lyset af hvor mange år du har været aktiv bruger.

Ja, megafransk er sæd i mund ifm piksut uden gummi.

"Sex" betyder altid penetration i fisse eller røv og det gør hun ikke uden gummi iflg. annoncen. 

Men det ved du alt sammen allerede, så dit spørgsmål er virkelig sært og virker mere som udtryk for at det tænder din fantasi at skrive om det (fx at du skriver "tykke sperm" som der ikke står i teksten du linker til), ligesom hovedparten af dine øvrige indlæg. Intet ondt i det, men måske irrelevant for en anmeldelsestråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...