Hop til indhold

Spanske piger på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden besøgt sansestedet på Frederiksberg et par gange. For mig er Jessica Serrano klart det største hit - super sød og totalt lækker. I går besøgte jeg så  Clara og hun var pænt sød og service-minded, men nok ikke helt så lækker og billederne af hende matcher I mine øjne i supergodt. Hune er ikke så trænet. Nå, men stedet er rigtig fint, og det er rart at tænke på at pigerne er selvstændige, og dermed er der også pænt god value for money.

Skrevet

Hvordan er det nu?

Clara har Megafransk på menuen, men dyrker ikke sex uden kondom?

Megafransk er det ikke hvor "man får suttet den af uden kondom, hvor mens man  har lov til at (over)sprøjte sin tykke sperm i munden på GP'en"..

https://annoncelight.dk/search/megafransk

Hvordan skal det tolkes? Tilbyder Clara det?

Dejligt navn i øvrigt :P

Skrevet
ppd skrev, for 5 timer siden:

Hvordan skal det tolkes?

Dit spørgsmål er godt nok påfaldende i lyset af hvor mange år du har været aktiv bruger.

Ja, megafransk er sæd i mund ifm piksut uden gummi.

"Sex" betyder altid penetration i fisse eller røv og det gør hun ikke uden gummi iflg. annoncen. 

Men det ved du alt sammen allerede, så dit spørgsmål er virkelig sært og virker mere som udtryk for at det tænder din fantasi at skrive om det (fx at du skriver "tykke sperm" som der ikke står i teksten du linker til), ligesom hovedparten af dine øvrige indlæg. Intet ondt i det, men måske irrelevant for en anmeldelsestråd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.