Hop til indhold

Recommended Posts

Her til morgen efter en lang nat, tænkte jeg at jeg ville besøge denne skønhed:

Denne fine sag

Bestilling af tid forløb som smurt og ankom i en fin lille diskret lejlighed, det eneste der var et mis, var kvinden jeg mødte...  Hun hed tilfældigvis det samme :-o til mit held var hun også en lækker sag, så jeg gik med til det og tog en time med 2x Sex... Der var god kemi fra start men hun var meget på passelig, pga. Min størrelse, hvilket jeg respekterede fuldt ud - det gik for sig med 10mins hoved som opvarmning hvor hun tog den til roden til min overraskelse men da vi nåede til samlejet måtte vi bruge godt med ekstra smørelse da pløk til hul ratio var lidt for stor... Hun var stram som et elastik, og den efterfølgende Sex var helt fin med god indlevelse og hvis man så bort fra hendes små vrid og hvin når jeg stødte i bund :rolleyes: efter 20 min måtte jeg give op (hun gik hårdt til den trods str forskellen).

Det blev fulgt op med en omgang blid massage, ikke dårlig men bestemt ikke noget at råbe hurra for, men som sagt den var tilstrækkelig eftersom jeg ankom efter en lang nat... 

Det forløb sig med et godt handjob til opvarmning til runde 2, men tiden tillod dsv ikke at jeg kunne få skudt nr 2 af og måtte gå efter 25mins forsøgen og måtte stoppe et par gange undervejs grundet smerter fra hendes side af - overhovedet ikke skuffet men krops mæssigt må jeg nok bare erkende at jeg var en tand for stor til hendes lille 155cm korpus' hul... 

Alt i alt et godt morgen knald bare synd vi ikke var mere kompatible, men er sikker på hvis man er gennemsnit eller lidt til så vil det fint kunne gå an til en hed omgang Sex til en fornuftig pris:lol:

God weekend derude! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YOUNGIN skrev, for 3 timer siden:

det eneste der var et mis, var kvinden jeg mødte...  Hun hed tilfældigvis det samme 

Der er såvel en blå- som en brunøjet skønhed på billederne. Men det var så ingen af dem. Men hvordan hun da? Alder? Diverse kropslige fordele og Udfordinger som det jo hedder nu om dage?

Og så kunne man jo argumentere for at din tråd burde være under thai - hvis det da var en thaipige du mødte.

Redigeret af stein

Del dette indlæg

Link til indlæg

@stein efter nærmere efterforsking af personen der slog artiklen op kan jeg nok konkludere det var Ploy jeg endte med at have glæden af at være sammen med. Og nu er jeg rimeligt overbevist om at den ligger under thaipiger som det er allerede?
men havde ingen skavanker udover hul str. men fine sili babser, og et helt fint endeparti.:)

@Kim 0240 Held og lykke haha! Af egen erfaring fra idag så husk selv et magnum ellers får svinet nok ilt problemer:lol:

- Youngin

Del dette indlæg

Link til indlæg
YOUNGIN skrev, for 45 minutter siden:

@stein efter nærmere efterforsking af personen der slog artiklen op kan jeg nok konkludere det var Ploy jeg endte med at have glæden af at være sammen med. Og nu er jeg rimeligt overbevist om at den ligger under thaipiger som det er allerede?
men havde ingen skavanker udover hul str. men fine sili babser, og et helt fint endeparti.:)

@Kim 0240 Held og lykke haha! Af egen erfaring fra idag så husk selv et magnum ellers får svinet nok ilt problemer:lol:

- Youngin

Nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvor stor din er men har da selv kun fået en 30-40 klager over størrelsen men ikke pga manglende størrelse  

Del dette indlæg

Link til indlæg
YOUNGIN skrev, for 10 timer siden:

rimeligt overbevist om at den ligger under thaipiger som det er allerede

Det skal jeg da beklage hvis det er mig der har taget fejl mht placering. Det burde da ellers have været en overkommelig opgave for mig at se rigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...