Hop til indhold
Guest Randersand

Vi skal snart tage afsked

Recommended Posts

Guest Randersand

En gentleman og medlem herinde vil snart tage afsked med os. Jeg ved slet ikke hvordan vi takler det, og om vedkommende overhovedet vil have denne opmærksomhed, men jeg kender kun (dog ikke så godt som ønsket) vedkommende som et fint, veltalende og medfølende menneske. Nogle ved nok hvem jeg tænker på, og sammen, er jeg sikker på, vi ønsker ham en god rejse ind i det ukendte. Jeg vil tænke på ham, som én af dem der kontaktede mig privat, og støttede da jeg røg ud i noget sygdom.

Hvad siger man når det virkeligt brænder på? Det er ikke så meget det man siger, men bare det at man overhovedet siger noget.

Jeg krydser fingre for alt det bedste, for et empatisk og sympatisk medlem herinde 

Redigeret af Randersand
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Randersand skrev, for 8 timer siden:

En gentleman og medlem herinde vil snart tage afsked med os. Jeg ved slet ikke hvordan vi takler det, og om vedkommende overhovedet vil have denne opmærksomhed, men jeg kender kun (dog ikke så godt som ønsket) vedkommende som et fint, veltalende og medfølende menneske. Nogle ved nok hvem jeg tænker på, og sammen, er jeg sikker på, vi ønsker ham en god rejse ind i det ukendte. Jeg vil tænke på ham, som én af dem der kontaktede mig privat, og støttede da jeg røg ud i noget sygdom.

Hvad siger man når det virkeligt brænder på? Det er ikke så meget det man siger, men bare det at man overhovedet siger noget.

Jeg krydser fingre for alt det bedste, for et empatisk og sympatisk medlem herinde 

Hvad sker der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Der sker det, at et af vores kære medlemmer er døende af kræft, og har frabedt sig yderligere behandling. Det betyder at det kun går én vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvem er ham, men vil tendere en stearinlys og  siger lille bøn for ham, virkelig smukt tænker fra dig @Randersand, respekt 

Redigeret af Sebmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randersand skrev, for 16 timer siden:

Det  er smukt  du  laver  en  tråd  og  tilkendegiver din  respekt og  omsorg  for  det  medlem  herinde.  Jeg  håber  han har de  mennesker  omkrlng  sig  som  han  har  brug for.  

Sender  gode  varme  tanker  både  til  dig  og  ham  du  har  i dine  tanker  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Jeg har sagt farvel til ham, han er træt og orker ikke mere. Glem coronahysteri, og tænd et lys i aften for endnu et offer for kræften.

Det er en trist tid, over det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor trist.

Jeg tænder et lys og sender mine bedste og varmeste tanker. Tak for alle de varme indlæg og kommentarer, som jeg altid har læst med glæde. Kæmpe kram herfra, du vil blive savnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Randersand skrev, for 1 time siden:

Jeg har sagt farvel til ham, han er træt og orker ikke mere. Glem coronahysteri, og tænd et lys i aften for endnu et offer for kræften.

Det er en trist tid, over det hele

Sender  dig  et  virtuel  kram  og  gode  tanker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Husk nu, det er ikke jeg - men en god mand herinde fra. Han fortjener et øjebliks stilhed, og alverdens gode karma til at følge ham til dørs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Ej hvor er det trist at høre. Har tændt et lys for ham. Det er sødt af dig at gøre opmærksom på det.

Sender kærlige tanker<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er trist.
Jeg håber hans tid var god.
Når døden kommer tæt på opdager man at penge og status absolut ingenting betyder så længe man har til dagen af vejen.
I sidste ende er den dyre taske og den smarte bil indholdsløst selvom det kan føles godt.

Kender ham ikke, men ønsker ham en god rejse.
Jeg tror ikke døden er slem, det er blot tanken om savnet som er trist.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillad mig at tilslutte mig @Trinetease' indlæg.

Godt og empatisk for/fra jer alle tre.

Når det uundgåelige er sket, så opret en tråd eller forsæt denne, så vi ved, hvilken kapacitet der har forladt os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...