Cassiopeia 359 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) Mon ikke der sidder en dygtig, erfaren business coach/mentor derude, som synes det kunne være en spændende opgave at mentor os? Som køber af working girls og dit indblik i branchen her fra siden, tror vi vi vil finde den bedste sparring i dig. Hit us med en PM, hvis du indeholder disse skills: Coach/mentor kunde mand Vi glæder os til at høre fra dig Mvh. Cassiopeia Redigeret 27. Februar, 2020 af Cassiopeia 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Februar, 2020 Følger der frynsegoder med i stillingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 27. Februar, 2020 Godt initiativ. Desværre besidder jeg nok ikke de eftersøgte kvalifikationer. Godt nok har jeg erfaring som mentor, men ikke i business cases. De andre ting mand og kunde lever jeg til gengæld op til Jeg håber, I finder den rette person... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Februar, 2020 Doingbusiness skrev, for 6 minutter siden: Følger der frynsegoder med i stillingen? Her tænker du selvfølgelig på fri bil og telefon ikk’ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 27. Februar, 2020 Jeg er frisk på opgaven. Bare sig til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cassiopeia 359 Skrevet 27. Februar, 2020 Hej Dinos, send os en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 27. Februar, 2020 Jeg har skrevet til jeres mail. /Tender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 27. Februar, 2020 Cassiopeia skrev, for 3 timer siden: Mon ikke der sidder en dygtig, erfaren business coach/mentor derude, som synes det kunne være en spændende opgave at mentor os? Som køber af working girls og dit indblik i branchen her fra siden, tror vi vi vil finde den bedste sparring i dig. Hit us med en PM, hvis du indeholder disse skills: Coach/mentor kunde mand Vi glæder os til at høre fra dig Mvh. Cassiopeia Er det coaching/sparring i forhold til udvikling af forretningen eller er der konkrete cases I ønsker at arbejde med? kunne være interessant at høre lidt mere inden evt hjælp tilbydes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg