Hop til indhold
Borebissen

Babe i Århusområdet

Recommended Posts

Kan varmt anbefale hende her, der er en privatpige, der tager imod i privaten i et rækkehus i Hasselager.

Hun er ikke superlækker. Men hun er gennemført fræk og med på den værste. Jeg lagde 800 kroner for en halv time - og så er det med hele pakken. Hun virker som en pige der tænder på det meste. Gerne lidt hårdt og uden så mange grænser eller dikkedarer. Samtidig er hun både sød og sjov at snakke med. Eneste minus er, at hun er ryger. Men det er dæleme god sex!

https://annoncelight.dk/annonce/41502/aarhus-omraadet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for tippet! Ved du om hun er til anal?

Det nåede jeg ikke selv til. Men det kunne jeg sagtens forestille mig. Jeg er ret sikker på, at hun ikke bliver sur hvis du spørger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke til anal, har lige fået det af vide fra hende af. Og hun tager 1000,- når det er første gang og det er åbenbart kun gengangere der får det til 800,-

Om hun ryger eller ej, betyder ikke så meget, bare hun ryger på mig *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Smith,

Jeg plejer at fange hende på telefonen. Og da hendes nummer står på profilen, så tænker jeg også, at det går an at smide nummeret op her: 52306964

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, det var mig der ikke lige var vågen, kom til at skrive til det forkerte opslag, det skulle ha været til Bella :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...