Den glade murer 109 Skrevet 27. Februar, 2020 Det er ved at være længe siden jeg har lagt penge ved Thai steder i Hjørring. Så er der nogen der kan give mig, og andre, en opdatering på hvordan det ser ud i Hjørring for nuværende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 19 Skrevet 27. Februar, 2020 Overvejer selv en tur forbi Poonsab hvis de på tidspunkt kan oversku at svare. Skal nok give lyd hvis det lykkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 797 Skrevet 28. Februar, 2020 Den glade murer skrev, for 16 timer siden: Så er der nogen der kan give mig, og andre, en opdatering på hvordan det ser ud i Hjørring for nuværende? I Stokbrogade får du rigtig god massage, men ikke andet.. Det er vist det bedste der sker i Hjørring, så vidt jeg ved. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyhour 19 Skrevet 9. September, 2020 Var forbi Poonsab igår, blev lukket ind af en dansk talende pænt pige. Straks ind på værelset, Af med tøj og ned på Mattrassen. Så går hun igang med at massere bagben og spørger om jeg vil have b2b til 1000kr. Jeg takket nej og hun skulle lige pludselig hente noget. Så byttede de massøren og der kom en mindre pæn ældre ikke dansk=talende pige ind. Massagen var ikke special godt, dog ok Happy Ending. Prisen 300kr + 300kr og hele 60 minutter. set i bakspejl skulle jeg har sagt ja til b2b. obs. Lidt træls at stige ud af butikken imens alle bilister i kø til lyskrydset sidder og kigger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 9. September, 2020 Tror da at bilisterne var lidt misundelige på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg