TorbenMadsen 284 Skrevet 27. Februar, 2020 Der er mange afrikanske piger på sugardaters for tiden. I skrivende stund er 4 ud af 21 i hovedstadsområdet som er online piger fra Afrika. Det er en mangedoblet overhyppighed. En af pigerne har fortalt mig hun kommer fra et afrikansk land (som jeg ved ikke har flygtninge status) og været i Danmark 1 år uden arbejde. Det ligner i betænkelig grad noget organiseret, tænker på prostitutions miljøet ved Kbh H / Istedgade. Er der nogen der har erfaring med pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 27. Februar, 2020 Kun Giselle fra Viby. Tror hun har været her i mange år og hun har vist også været mere eller mindre prof. ;Men jeg har da f eks lagt mærke til at der ind imellem er 1-2-3 sorte piger i Ans (Som er en landsby 30 km udenfor Viborg) og det sker jævnligt at der kommer nye til og andre forsvinder. Så jo noget af det er nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 28. Februar, 2020 prøvede lige at læse, på siden derinde, i dag har der været 54 på, kun 3 er fra afrika, en af dem er fra portugal og er mørk en del er blandet , men det er jo danske piger med lidt forskellig baggrund, kan iøvrigt anbefale de arabiske piger de er friske på næsten alt men ellers har jeg faktisk mest mødt blandede, og afrikanske piger derinde, og ikke mødt nogen som var i nærheden af det du skriver det har været typisk gymnasiepiger eller andre uddannelses søgende, som gerne villle svinge en ny taske mandag morgen til misundelse for de andre og jeg har været vild med det, de er så søde , er ikke bange for at tage noget i munden , og er rene sjove sexede og flotte så jeg kan slet ikke se dit billede overhovedet, ser i øjeblikket , igen en pige fra etiopien, på 2 år , som er lille flot nougat , og nyder at få slikket chokolade/jordbær ) you know ). vi har sat prisen ned og ses 2 tl 3 gange i måneden, det fungere helt som det skal nogle af de danske piger ender iøvrigt hurtigt i semi pro situationer, blev træt af en del , som var sammen med alle mulige og når man var hooked, var det ned med tiden og op med prisen men du kan jo søge nogle særligt udvalgte siden du har den erfaring, men må melde klart pas, på det , der er søde og liderlige amatører derinde men hvis du har sådanne erfaringer , er der jo steder man kan henvende sig med sin bekymring , det skal du da gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 28. Februar, 2020 Lige nu er det 3 ud af 22 der er online som er fra Afrika. Det er ikke tilfældigt. Hverken på bordellerne eller ude i samfundet er andelen af sorte piger langt under 1% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skat 31 Skrevet 28. Februar, 2020 (edited) Hvad ved du om det ! Og hvad har det med sugardating at gøre, Jeg skriver ud fra 6 års erfaring på siden ! Du gætter Redigeret 28. Februar, 2020 af skat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 28. Februar, 2020 TorbenMadsen skrev, for 1 time siden: Lige nu er det 3 ud af 22 der er online som er fra Afrika. Det er ikke tilfældigt. Hverken på bordellerne eller ude i samfundet er andelen af sorte piger langt under 1% hvad er din point ? Jeg søger 18-25 årige babes, i hele landet, der er ikke mange sorte piger i den aldersgruppe på sd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg