Hop til indhold

Recommended Posts

Der er mange afrikanske piger på sugardaters for tiden. I skrivende stund er 4 ud af 21 i hovedstadsområdet som er online piger fra Afrika. Det er en mangedoblet overhyppighed. 

En af pigerne har fortalt mig hun kommer fra et afrikansk land (som jeg ved ikke har flygtninge status) og været i Danmark 1 år uden arbejde. 

Det ligner i betænkelig grad noget organiseret, tænker på prostitutions miljøet ved Kbh H / Istedgade. 

Er der nogen der har erfaring med pigerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Kun Giselle fra Viby. Tror hun har været her i mange år og hun har vist også været mere eller mindre prof.

;Men jeg har da f eks lagt mærke til at der ind imellem er 1-2-3 sorte piger i Ans (Som er en landsby 30 km udenfor Viborg) og det sker jævnligt at der kommer nye til og andre forsvinder. Så jo noget af det er nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøvede lige at læse, på siden derinde, i dag har der været 54 på, kun 3 er fra afrika, en af dem er fra portugal og er mørk 

en del er blandet , men det er jo danske piger med lidt forskellig baggrund, kan iøvrigt anbefale de arabiske piger de er friske på næsten alt

men ellers har jeg faktisk mest mødt blandede, og afrikanske piger derinde, og ikke mødt nogen som var i nærheden af det du skriver

det har været typisk gymnasiepiger eller andre uddannelses søgende, som gerne villle svinge en ny taske mandag morgen til misundelse for de andre 

og jeg har været vild med det, de er så søde , er ikke bange for at tage noget i munden , og er rene sjove sexede og flotte

så jeg kan slet ikke se dit billede overhovedet,  ser i øjeblikket , igen en pige fra etiopien, på 2 år , som er lille flot nougat , og nyder at få slikket chokolade/jordbær ) you know ). vi har sat prisen ned og ses 2 tl 3 gange i måneden, det fungere helt som det skal

nogle af de danske piger ender iøvrigt hurtigt  i semi pro situationer, blev træt af en del , som var sammen med alle mulige og når man var hooked, var det ned med tiden og op med prisen

men du kan jo søge nogle særligt udvalgte siden du har den erfaring, men må melde klart pas, på det , der er søde og liderlige amatører derinde 

men hvis du har sådanne erfaringer , er der jo steder man kan henvende sig med sin bekymring , det skal du da gøre 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad ved du om det ! Og hvad har det med sugardating at gøre, 

Jeg skriver ud fra 6 års erfaring på siden ! Du gætter

Redigeret af skat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Lige nu er det 3 ud af 22 der er online som er fra Afrika. Det er ikke tilfældigt. Hverken på bordellerne eller ude i samfundet er andelen af sorte piger langt under 1%

hvad er din point ?

Jeg søger 18-25 årige babes, i hele landet, der er ikke mange sorte piger i den aldersgruppe på sd !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...