Hedonis 949 Skrevet 27. Februar, 2020 Denne anmeldelse er lige så meget en beskrivelse af min rejse ud i et, før nemtøs, uopnåeligt fantasiland. Og oplevelserne ligger tilbage i januar måned. Jeg havde lovet at skrive om det, men har været nødt til at trække stikket i en periode for at hellige mig støtte til et familiemedlem. Jeg havde i en ret lang periode haft et godt øje til nemtøs og flere gange prøvet at lave en aftale, der af den ene eller anden grund ikke kunne falde på plads. Egentlig havde jeg på det nærmeste skrinlagt muligheden, da der pludselig og ret uventet var bid til en aftale på neutral grund i Århus C. Nemtøs tilbyder 20 min. med dyb fransk, hvor man må lege med bryster og fisse som jeg tolker hendes annoncer. Jeg er vild med de billeder hun viser af sin svulstige krop og megastore bryster. Og sådan en tur med fransk til en rimelig pris kan jo kun blive godt, sådan som den slags plejer. Men hos nemtøs fandt jeg hurtigt ud af at ikke ret meget er som det plejer. Allerede da vi mødtes kunne jeg fornemme en helt særlig personlighed og da først tøjet var smidt af os begge var der allerede en meget intens stemning i rummet. Nemtøs stod afventende og ligesom i en ekstatisk trance, hvor hele hendes krop syntes at være sat i en dirrende forventningstilstand. Jeg kunne bare gå ombord i herlighederne. Vi kyssede og jeg slikkede hende ned ad kroppen, mens hænderne forlystede sig i overdådighederne, der, lige foran mig. Jeg fandt en meget nyskabende stilling med hende stående og en fod løftet og hvilende på bænken mens jeg lå på gulvet med en strakt arm så jeg kunne nå op og slikke hendes allerede våde kusse. Jeg tog også fingrene i brug og min ihærdighed gav hurtigt et ret vådt resultat. Op og gramse løs på de afsindigt smukke store bryster og kysse med tunge i små heftige, begærlige stød. Spændingen er nu total og jeg lægger mig på ryggen, så nemtøs kan gøre sin del af arbejdet. Først lidt drillende og smagende men ikke uden et vist sug i maven ser jeg herligheden forsvinde funldstændig ind i mund og hals. Det er så vildt! Lad mig nu se... hvis man ser på sin pik og siger at den er vist sådan en 17-18 cm, tager et målebånd og korrigerer lidt, derefter trykker man hårdt ind mod maven og ser, at der nok er et par cm mere hvis alt kommer i spil - så havde jeg oplevelsen af at der var mere end 20 cm inde og nede i halsen. OK, tallenes præcision er ikke helt relevant her, det er følelsen af at være helt ekstremt i bund der tæller og nemtøs virker ikke til på nogen måde at være på overarbejde. Der kommer da lyde afbrudt af pauser med vejrtrækning og en del spyt. Jeg bliver overophedeet i det øverste hoved og forsøger at mase og støde, dog med et vist forbehold. Kan det her virkelig være OK, tænker jeg? Men der er vist ingen grænser for hvad hun kan tage og jeg rejser mig op så jeg virkelig kan styre kraften fra mit underliv mens hun sidder på knæ og modtager min bragende udløsning i munden. Jeg er ør og overrasket over voldsomheden, tømt og både lykkelig og en smule betænkelig. Først lidt efter da nemtøs rejser sig fra knæene ser jeg, at der på gulvet er en sø af safter fra hendes skød, spyt og vel også en smule sperm. Det er nasty – og fedt! Anden runde. En uge senere. Beruset af oplevelsen aftaler jeg med kort ventetid et nyt møde og denne gang foreslår nemtøs at det skal være mere hårdt og ligepå. Hun vil lægge sig på ryggen med hovedet ud over kanten, så jeg kan kneppe hende hårdt direkte i halsen, mens jeg har hele hendes krop og bryster til rådighed for mine hænder. Det bliver sådan! Og jeg springer detaljerne over denne gang for blot at sige, at hun fik mig til grænsen af hvad jeg selv syntes var forsvarligt at udsætte en kvinde for. Kunne både røre bryster og fisse, ja endda nå ned og slikke til tider. Igen med våd kvittering fra nemtøs. Der kom mængder af drivende sejt spyt ned ad ansigtet på nemtøs, som jeg indimellem skrabede af med hænderne og brugte som smøremiddel på hænderne når jeg gramsede løs på kroppen. Var jeg så nået til hendes grænse for hvor hårdt man kan gå til værks? Overhovedet ikke fortalte hun mig bagefter. Hun syntes da jeg gjorde det godt, men det var slet ikke for meget!! Og jeg var lidt paf. Kan jeg gå over min egen grænse? Med nemtøs bliver det faktisk ikke nemt. 13 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 Hedonis skrev, for 9 minutter siden: Denne anmeldelse er lige så meget en beskrivelse af min rejse ud i et, før nemtøs, uopnåeligt fantasiland. Og oplevelserne ligger tilbage i januar måned. Jeg havde lovet at skrive om det, men har været nødt til at trække stikket i en periode for at hellige mig støtte til et familiemedlem. Jeg havde i en ret lang periode haft et godt øje til nemtøs og flere gange prøvet at lave en aftale, der af den ene eller anden grund ikke kunne falde på plads. Egentlig havde jeg på det nærmeste skrinlagt muligheden, da der pludselig og ret uventet var bid til en aftale på neutral grund i Århus C. Nemtøs tilbyder 20 min. med dyb fransk, hvor man må lege med bryster og fisse som jeg tolker hendes annoncer. Jeg er vild med de billeder hun viser af sin svulstige krop og megastore bryster. Og sådan en tur med fransk til en rimelig pris kan jo kun blive godt, sådan som den slags plejer. Men hos nemtøs fandt jeg hurtigt ud af at ikke ret meget er som det plejer. Allerede da vi mødtes kunne jeg fornemme en helt særlig personlighed og da først tøjet var smidt af os begge var der allerede en meget intens stemning i rummet. Nemtøs stod afventende og ligesom i en ekstatisk trance, hvor hele hendes krop syntes at være sat i en dirrende forventningstilstand. Jeg kunne bare gå ombord i herlighederne. Vi kyssede og jeg slikkede hende ned ad kroppen, mens hænderne forlystede sig i overdådighederne, der, lige foran mig. Jeg fandt en meget nyskabende stilling med hende stående og en fod løftet og hvilende på bænken mens jeg lå på gulvet med en strakt arm så jeg kunne nå op og slikke hendes allerede våde kusse. Jeg tog også fingrene i brug og min ihærdighed gav hurtigt et ret vådt resultat. Op og gramse løs på de afsindigt smukke store bryster og kysse med tunge i små heftige, begærlige stød. Spændingen er nu total og jeg lægger mig på ryggen, så nemtøs kan gøre sin del af arbejdet. Først lidt drillende og smagende men ikke uden et vist sug i maven ser jeg herligheden forsvinde funldstændig ind i mund og hals. Det er så vildt! Lad mig nu se... hvis man ser på sin pik og siger at den er vist sådan en 17-18 cm, tager et målebånd og korrigerer lidt, derefter trykker man hårdt ind mod maven og ser, at der nok er et par cm mere hvis alt kommer i spil - så havde jeg oplevelsen af at der var mere end 20 cm inde og nede i halsen. OK, tallenes præcision er ikke helt relevant her, det er følelsen af at være helt ekstremt i bund der tæller og nemtøs virker ikke til på nogen måde at være på overarbejde. Der kommer da lyde afbrudt af pauser med vejrtrækning og en del spyt. Jeg bliver overophedeet i det øverste hoved og forsøger at mase og støde, dog med et vist forbehold. Kan det her virkelig være OK, tænker jeg? Men der er vist ingen grænser for hvad hun kan tage og jeg rejser mig op så jeg virkelig kan styre kraften fra mit underliv mens hun sidder på knæ og modtager min bragende udløsning i munden. Jeg er ør og overrasket over voldsomheden, tømt og både lykkelig og en smule betænkelig. Først lidt efter da nemtøs rejser sig fra knæene ser jeg, at der på gulvet er en sø af safter fra hendes skød, spyt og vel også en smule sperm. Det er nasty – og fedt! Anden runde. En uge senere. Beruset af oplevelsen aftaler jeg med kort ventetid et nyt møde og denne gang foreslår nemtøs at det skal være mere hårdt og ligepå. Hun vil lægge sig på ryggen med hovedet ud over kanten, så jeg kan kneppe hende hårdt direkte i halsen, mens jeg har hele hendes krop og bryster til rådighed for mine hænder. Det bliver sådan! Og jeg springer detaljerne over denne gang for blot at sige, at hun fik mig til grænsen af hvad jeg selv syntes var forsvarligt at udsætte en kvinde for. Kunne både røre bryster og fisse, ja endda nå ned og slikke til tider. Igen med våd kvittering fra nemtøs. Der kom mængder af drivende sejt spyt ned ad ansigtet på nemtøs, som jeg indimellem skrabede af med hænderne og brugte som smøremiddel på hænderne når jeg gramsede løs på kroppen. Var jeg så nået til hendes grænse for hvor hårdt man kan gå til værks? Overhovedet ikke fortalte hun mig bagefter. Hun syntes da jeg gjorde det godt, men det var slet ikke for meget!! Og jeg var lidt paf. Kan jeg gå over min egen grænse? Med nemtøs bliver det faktisk ikke nemt. Wow godt gået @Nemtøs det lyder til at være en skøn tur, nu er min indre film startede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ 62 Skrevet 27. Februar, 2020 Nemtøs er noget helt specielt, på den mest positive måde, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 27. Februar, 2020 ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 6 minutter siden: Nemtøs er noget helt specielt, på den mest positive måde, Det tror jeg gerne, det er hun også her på EG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 27. Februar, 2020 Helt enig med trådstarter hun er noget helt særligt, og jeg ser frem mod vores eget møde Jeg betragter mig selv som heldig at have fået et møde i stand med hende, for jeg tror virkelig at hun er en unik person og ved at læse tidligere oplevelser herinde forestiller jeg mig at vores eget intermezzo bliver fantastisk. Uanset hvad så ser jeg frem til at udforske den fantastiske kvinde som jeg har læst så meget om, og set på selfie trådene (dengang de var tilladt). (Hvis jeg havde en tidsmaskine så skulle den spoles frem til vores mødetidspunkt og sættes på repeat) Og nej jeg er ikke en fanboy, jeg værdsætter bare kvalitet når jeg ser den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 27. Februar, 2020 Jeg har aldrig mødt hende, men talt/skrevet en del med hende i PB. Jeg er slet ikke i tvivl om at Nemtøs er den med autentiske kvinde i dette forum, er ikke et sekund i tvivl om at hun gør det af lyst og liderlighed, bare hun dog havde boet herover i kbh ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Februar, 2020 Tak for jeres søde ord og særlig tak til @Hedonis for din beretning/oplevelse af vores møde. Jeg nød dig i fuld omfang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) Kære Nemtøs. Jeg er meget taknemmelig for at have mødt dig og din måde at håndtere dette møde på. Ligetil, ligefrem og liderligt. Beklager at min anmeldelse virker rimelig selvoptaget. Det var jo det nemme ved dig jeg fik gjort til noget svært og ænsede vist ikke så meget dine reaktioner undervejs. Jeg tror virkelig det kan blive steaming hot når jeg kommer mig over benovelsen, og slutter fred med tanken om at nogle kvinder faktisk tænder på det jeg finder grænseoverskridende. Redigeret 27. Februar, 2020 af Hedonis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kreebs 7 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) Tak for en lækker anmeldelse, lyder lige som noget for mig, det er hvad jeg har søgt (ville gerne, have lavet en savle smiley, men ved ikke hvordan man gør) Redigeret 27. Februar, 2020 af kreebs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 27. Februar, 2020 @kreebs savle smiley. Selvfølgelig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Februar, 2020 Hedonis skrev, for 21 minutter siden: Kære Nemtøs. Jeg er meget taknemmelig for at have mødt dig og din måde at håndtere dette møde på. Ligetil, ligefrem og liderligt. Beklager at min anmeldelse virker rimelig selvoptaget. Det var jo det nemme ved dig jeg fik gjort til noget svært og ænsede vist ikke så meget dine reaktioner undervejs. Jeg tror virkelig det kan blive steaming hot når jeg kommer mig over benovelsen, og slutter fred med tanken om at nogle kvinder faktisk tænder på det jeg finder grænseoverskridende. Du har på ingen måder været for hård eller grænseoverskridende overfor mig. Dit selskab har været frækt og liderligt for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kreebs 7 Skrevet 27. Februar, 2020 (edited) Har du et link til en annonce evt med billeder? Redigeret 27. Februar, 2020 af kreebs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 140 Skrevet 28. Februar, 2020 Kan kun tilslutte mig de pæne ord om Nemtøs. Hun er meget skøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 28. Februar, 2020 Jeg har også tidligere haft nogle møder med Nemtøs, og kan kun give hende mine varmeste anbefalinger. Man skal lede længe efter en ligeså fræk og fantastisk kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 28. Februar, 2020 Glæder mig til det bliver min tur :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 28. Februar, 2020 (edited) Gil3tte skrev, den 27.2.2020 at 16:32: (Hvis jeg havde en tidsmaskine så skulle den spoles frem til vores mødetidspunkt og sættes på repeat) Kære Gil3tte Jeg er helt overbevidst om, at der venter dig en unik og sublim oplevelse af den frække slags. Glæd dig, Nyd det - men venligst sæt ikke tidsmaskinen i stå. Vi andre vil også gerne have mulighed for at leje med @Nemtøs Redigeret 28. Februar, 2020 af MornFed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingen Nåde 3 Skrevet 3. Marts, 2020 Tak for anmeldelsen. Det lyder som et par mindeværdige oplevelser! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg