Hop til indhold
Gent46

Yngre fyr søges til Trekant med min kone og jeg - ikke Bi

Recommended Posts

Hej Forum - nå men jeg er ny her men har læst herinde i de sidste 10 år og fulgt godt med på ugentlig basis - primært under anmeldelser af piger. Jeg har erfaret at nye brugere som regel bliver mødt med en del skepsis. Det håber jeg ikke sker for mig :-) 

Skriver under "Hyggesnak" fordi min forespørgsel er lidt speciel. Jeg ved egentlig ikke om det overhovedet hører til her... Hvis ikke skal jeg nok fjerne mit indlæg med det samme men nu prøver jeg altså her.

Min skønne og smukke kone på 40 år - 174cm - 60kg - slank - langt blond hår - virkelig smuk og jeg alm udseende fyr på 40 år 172 cm - 68 kg søger en yngre veludrustet fyr ml 25-40 år (kbh området eller NordSjælland) til en trekant hvor min kone er i centrum. Der er ikke tale om Bi-sex her men kun om at tilfredsstille min kone. Vi er ret nye indenfor dette og har kun prøvet en trekant med mig selv og to damer, men vil nu gerne prøve at hun er i midten. Det skal foregå sådan at vi ikke udveksler navne, kontaktinfo, billeder etc. Vi mødes på en cafe og hilser på hinanden for at se om der er kemi og hvis der er det booker vi et hotelværelse enten samme aften eller en anden aften og hygger os en times tid. Hvis dette har din interesse så skriv gerne en pb til mig. Det er vigtigt at du er en pæn og alm bygget fyr og velsoigneret da min kone og jeg begge går meget op i dette.

Det vil selvfølgelig være sikker sex hele vejen igennem. 

Håber du findes - skriv endelig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille Update herfra. Tak for alle de fine henvendelser. Har nu aftale i hus med et par af jer om at tilfredsstille min frue. Dato mangler men kommer snart.

er der i øvrigt nogle som vil dele erfaringer med trekanter hvor ens kone eller kæreste er i midten. Her tænker jeg på alt fra regler, inspiration, hvordan man mødes, fantasier ja alt hvad der hører til. Også gerne høre hvordan man har imødekommet evt jalousi... håber at høre fra jer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lykkedes det, og hvordan gik det i så fald?

Jeg har prøvet det nogle gange, med flere af mine kærester/veninder. Mest privat, men også i swingerklub. Det har helt overvejende været med hende i centrum, og vi har hver gang haft gode oplevelser. Ikke nødvendigvis gode rent seksuelt (impotens er ikke så usædvanligt), men altid spændende og underholdende. Og nogle gange heldigvis også meget hede og frække. Jalousi har ikke været et problem for os (mig), men jeg har nu også været ret tryg ved mine forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...