Hop til indhold
jydennielsen

Troldhede

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/264000

 

Jeg har en drøm om at prøve en sort pige, og her er en ikke så langt væk fra mig.
Hun ser rigtig fræk ud, men ér hun også det?

Er der nogen der har prøvet?

 

Jeg kunne også tage en for holdet, men jeg har ikke lyst til at give pengene for en nedtur. Jeg har ganske enkelt ikke penge til at blive skuffet, så prisen skal helst være indefor en rimelig ramme, og kvaliteten over middel.

Hvis der blev startet en landsindsamling, så ville jeg tage en for holdet uden at tøve, hvorefter jeg ville dele oplevelsen fyldestgørende her inde, så andre ikke skal risikere at gå forgæves. :-D :-D

Spøg til side....

Hvis du, kære læser, har erfaring med hende her, så skriv endelig til mig.

 

 

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydennielsen skrev, for 1 time siden:

Hvis der blev startet en landsindsamling, så ville jeg tage en for holdet uden at tøve, hvorefter jeg ville dele oplevelsen fyldestgørende her inde, så andre ikke skal risikere at gå forgæves. :-D :

Fantastisk idé, jeg vil gerne være testet på Sjælland :P

Hun ser godt ud, men tvivler lidt på at det er hende, hvis jeg husker det når jeg kommer hjem søger jeg lige efter billederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne ser fine ud ,så er også lidt bange for at det er en anden man møder. Men så kunne man vel gå igen, hvis det slet ikke er en man syntes om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydennielsen skrev, den 27.2.2020 at 09:55:

https://annoncelight.dk/showad/264000

 

Jeg har en drøm om at prøve en sort pige, og her er en ikke så langt væk fra mig.
Hun ser rigtig fræk ud, men ér hun også det?

Er der nogen der har prøvet?

Den adresse som optræder i den annonce, som linket fører hen til, er til dato det mest svinske og uhumske sted, jeg endnu har besøgt en pige på. Noget forfærdeligt gammelt og misligholdt lort af et hus.

Jeg istemmer klart de andre indlæg, som betvivler billedernes ægthed. Da stedet har så ringe en beskaffenhed, tvivler jeg derfor også kraftigt på at pigen (pigerne) er der af egen fri vilje og kan derfor på ingen måde anbefale nogen, at aftale en tid der. Føj for den lede!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 28.2.2020 at 19:19:

Den adresse som optræder i den annonce, som linket fører hen til, er til dato det mest svinske og uhumske sted, jeg endnu har besøgt en pige på. Noget forfærdeligt gammelt og misligholdt lort af et hus.

Jeg istemmer klart de andre indlæg, som betvivler billedernes ægthed. Da stedet har så ringe en beskaffenhed, tvivler jeg derfor også kraftigt på at pigen (pigerne) er der af egen fri vilje og kan derfor på ingen måde anbefale nogen, at aftale en tid der. Føj for den lede!!! 

Se, dét er en besked man kan forholde sig til, og jeg siger TAK derfor!!!

Nej, vi skal på ingen måde opsøge steder hvor der er muligheder for, at pigerne er tvunget ind i denne branche!

Jeg spørger derfor i en anden tråd om Sundsvej 63, fordi jeg hellere vil udstille min nysgerrighed dér. Det er en klinik, og der er mulighed for at vælge mellem forskellige piger, og man kan oven i købet tilvælge duo. Men spørgsmålet i den anden tråd går på, om dét er for godt til at være sandt.

Jeg har læst hist og pist, at Sundsvej også er et skidt sted, så hvor fa'en kan man så gå hen?

 

Det her er noget jeg gør én gang om året. Jeg er gift, og det går da rimeligt godt. 
Men tankerne strejfer om "den gode oplevelse", hvilket er grunden til at jeg gør det.
Netop fordi, at jeg gør det på denne måde, så er mit aller højeste ønske, at jeg får en god omgang til en fornuftig pris. Det giver vel god mening, hvis man spørger mig.

Kender I nogle thaipiger i området?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...