Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Odense N

Recommended Posts

Esbjergdreng skrev, for 33 minutter siden:

Nogen der ved hvilke piger der netop nu er i Odense N nær Netto?

nok dem der skal handle i netto

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 58 minutter siden:

nok dem der skal handle i netto

Givet dette forums natur, er jeg sikker på, at trådstarter sætter pris på dit hurtige og hjælpsomme svar... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I flg. reglerne her på eg må man ikke fortælle, hvor en given pige holder til, med mindre det altså står direkte i annoncen. Omvendt må man nok heller ikke fortælle hvilke piger der er på en given adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden:

I flg. reglerne her på eg må man ikke fortælle, hvor en given pige holder til, med mindre det altså står direkte i annoncen. Omvendt må man nok heller ikke fortælle hvilke piger der er på en given adresse. 

Det sidste står der så vidt jeg ved intet om.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 32 minutter siden:

I flg. reglerne her på eg må man ikke fortælle, hvor en given pige holder til, med mindre det altså står direkte i annoncen. Omvendt må man nok heller ikke fortælle hvilke piger der er på en given adresse. 

3.2 i retningslinierne:  "Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen"

Hvis "Odense N nær Netto" er en adresse eller en konkret stedangivelse, kan jeg bedre forstå, at det ikke er alle breve, der når frem.. ;)

Der er IMHO intet galt med trådstarters efterlysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

I flg. reglerne her på eg må man ikke fortælle, hvor en given pige holder til, med mindre det altså står direkte i annoncen. Omvendt må man nok heller ikke fortælle hvilke piger der er på en given adresse. 

Tænker da ikke, Odense N tæt på Netto kan være en adresse? Der er hundredevis af boliger i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 20 minutter siden:

Tænker da ikke, Odense N tæt på Netto kan være en adresse? Der er hundredevis af boliger i området.

Nej måske ikke, men der er før "slået ned på" at man har angivet en sted uden specifik adresse. Det må man åbenbart ikke. Og er ret sikker på at selvom det ikke står nogen steder gør det sig gældende at man heller ikke må skrive hvem der er der. Men man kan jo bare kigge annoncerne på al og se om der er nogen for Odense N.

Go' fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 14 minutter siden:

Tænker da ikke, Odense N tæt på Netto kan være en adresse? Der er hundredevis af boliger i området.

Det er der heller ingen der siger. 22 cm siger, at det ikke går at sige hvilke piger der er på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, 1 time siden:

Tænker da ikke, Odense N tæt på Netto kan være en adresse? Der er hundredevis af boliger i området.

Det kan vel ikke være så svært at søge på odense N på de annoncesite hvor der er fritekstsøgning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Liv skrev, for 5 timer siden:

Det er der heller ingen der siger. 22 cm siger, at det ikke går at sige hvilke piger der er på stedet.

Jo, det gør han faktisk hvis du ellers læser hans indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, den 27.2.2020 at 10:17:

3.2 i retningslinierne:  "Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen"

Hvis "Odense N nær Netto" er en adresse eller en konkret stedangivelse, kan jeg bedre forstå, at det ikke er alle breve, der når frem.. ;)

Der er IMHO intet galt med trådstarters efterlysning.

"Odense N nær Netto" er IKKE en specifik adresse, så man kan godt fortælle hvilke piger der er i det "område"!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Big3lover skrev, for 53 minutter siden:

"Odense N nær Netto" er IKKE en specifik adresse, så man kan godt fortælle hvilke piger der er i det "område"!

My point exactly! 

Der er IMHO intet galt med trådstarters efterlysning.

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

 

My point exactly! 

Der er IMHO intet galt med trådstarters efterlysning.

På mig virker det nu underligt at man skriver  "Nogen der ved hvilke piger der netop nu er i Odense N nær Netto? ".   Jeg tolker formuleringen som man ved der ligger et sted i Odense N nær Netto. Man har muligvis besøgt stedet, og vil nu gerne vide hvem der er der i øjeblikket.   Det er ikke sikkert at det er intensionen, som sagtens kan være en anden.

Hvis det er intensionen, så må det antages, at man i forvejen er bevist omkring hvor stedet annoncere m.v.  Det vil jo så være helt naturligt at kontakte stedet omkring info om pigerne, hvis det ikke fremgår tydeligt af annoncen.

Hvis man intet vidste, men skulle til Odense N,  kunne man jo bare skrive om der findes GP´er i dette område eller hvor man ellers i byen kunne finde steder.  

Så alt i alt synes jeg faktisk ikke at efterlysningen virker regulær eller særlig velovervejet.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 28.2.2020 at 12:55:

På mig virker det nu underligt at man skriver  "Nogen der ved hvilke piger der netop nu er i Odense N nær Netto? ".   Jeg tolker formuleringen som man ved der ligger et sted i Odense N nær Netto. Man har muligvis besøgt stedet, og vil nu gerne vide hvem der er der i øjeblikket.   Det er ikke sikkert at det er intensionen, som sagtens kan være en anden.

Hvis det er intensionen, så må det antages, at man i forvejen er bevist omkring hvor stedet annoncere m.v.  Det vil jo så være helt naturligt at kontakte stedet omkring info om pigerne, hvis det ikke fremgår tydeligt af annoncen.

Hvis man intet vidste, men skulle til Odense N,  kunne man jo bare skrive om der findes GP´er i dette område eller hvor man ellers i byen kunne finde steder.  

Så alt i alt synes jeg faktisk ikke at efterlysningen virker regulær eller særlig velovervejet.  

 

Jeg syns det virker meget ligetil.....Esbjergdreng efterspørger hvilke piger på en eksakt adresse (som du jo selv tolker det).....Men efter som pigerne annoncerer hver for sig, og man ikke kan ringe til adressen som et andet bordel, så er efterlysningen da ganske relevant syns jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Havde håbet på at få svar på mit spørgsmål, men må konstatere at forespørgelsen er “kørt helt af sporet”. Tænker bare at tråden lukkes her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...