Hop til indhold

Dejlig tid med Anny i Århus C

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Bella før på samme adresse og denne gang er det så Anny

https://annoncelight.dk/showad/266127

Anny er en sød pige, og det er hende på billederne. Hun har et sødt smil og hendes engelsk er ok, så vi kunne sagtens snakke sammen.

Jeg valgte at få B2B med afslutning. Det startede med end en dejlig omgang massage, hvor der både blev masseret, pirret og kørt med bryster. Der er dejligt, det kan jeg godt lide.

Vender mig om der bliver masseret pirret og drillet lidt dernede. Der kommer godt gang i klokkeværket, og der afsluttes med et frækt blow.

Det var bestemt dejligt og hun er sød som Bella.

Skrevet
naughtypatrick skrev, for 7 timer siden:

Jeg har besøgt Bella før på samme adresse og denne gang er det så Anny

https://annoncelight.dk/showad/266127

Anny er en sød pige, og det er hende på billederne. Hun har et sødt smil og hendes engelsk er ok, så vi kunne sagtens snakke sammen.

Jeg valgte at få B2B med afslutning. Det startede med end en dejlig omgang massage, hvor der både blev masseret, pirret og kørt med bryster. Der er dejligt, det kan jeg godt lide.

Vender mig om der bliver masseret pirret og drillet lidt dernede. Der kommer godt gang i klokkeværket, og der afsluttes med et frækt blow.

Det var bestemt dejligt og hun er sød som Bella.

Hvad gav du for den omgang?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.