Mister72 151 Skrevet 26. Februar, 2020 Besøgte BlackAngel i Esbjerg i aften: https://annoncelight.dk/showad/278026 Havde læst en del gode anmeldelser. Selv jeg normalt er til piger med et par ordentlige kasser, ville jeg tjekke hende ud. Det fortrød jeg ikke Dejlig pige, virkelig trimmet ungpigekrop, smilende og reagerede meget positivt på at få slikket hendes dejlige fisse. Selv om hun havde givet udtryk for at hun havde travlt i aften, var der ikke snerten af træthed eller "er-du-snart-færdig"-attitude. Efter agten spurgte hun om jeg ville have et bad. Vil du med, spurgte jeg, og så fik vi en tur under bruseren sammen. Dejlig måde at slutte en hyggelig stund af på. Hun skal besøges igen. Næste gang tror jeg jeg skal prøve hende analt. Fik ikke spurgt om det er noget hun tænder på, men min fornemmelse siger mig at hun gør En super oplevelse med en dejlig tøz - klar anbefaling herfra! Mvh. Mr72 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melinda23 12 Skrevet 26. Februar, 2020 Thank you Darling! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2968 Skrevet 28. Februar, 2020 Melinda23 skrev, den 26.2.2020 at 22:37: Thank you Darling! Hun er den bedste pige jeg har besøgt - ever! Altid så sød og oplagt på at gøre deit bedste for at manden får et godt besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 28. Februar, 2020 Melinda23 skrev, for 8 minutter siden: Thank you babe Jeg vil også besøge den dejlige pige i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 327 Skrevet 29. Februar, 2020 Jeg nåede det. Fik en aftale med Melinda. Hold op hun er smuk. intet at klage over med hensyn til hendes krop. Nød de 45 min jeg let havde bestilt. Fik hvad jeg kom efter. Desværre tager hun videre til Holstebro mandag. “tak for din måde at være på“ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 74 Skrevet 1. Marts, 2020 Vil prøve om jeg får hende besøgt i Holstebro. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 56 Skrevet 2. Marts, 2020 Kære brødre. har haft fornøjelsen af en hyrdetime med den skønne Melinda i dag. Hvilket et skønt væsen - sød, glad og smilende. Og ikke mindst våd og villig. Vi havde en skøn time med lidt godt og blandet, herunder dybe tyngekys Mine allerbedste anbefalinger - hun er en perle på et lagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melinda23 12 Skrevet 2. Marts, 2020 Jesper8600 skrev, for 6 minutter siden: Kedves testvérek! örömmel élveztem ma a pásztorleckét a kedves Melindával. Milyen gyönyörű lény - édes, boldog és mosolygós. És nem utolsósorban nedves és hajlandó. Nagyszerű óránk volt néhány jó és vegyes, többek között a mély gravitációs csókokkal A legjobb ajánlásaim - ő egy drágakő egy csapatban Thank you darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Younghorn 23 Skrevet 3. Marts, 2020 Hey boys. Bliver simpelthen nød til at hoppe med på Melinda vognen Det er nu 3 gang jeg besøger hende.. og har været glad og tilfreds 3/3 gange Melinda er super sød, smuk og ikke mindst fræk med en snert af flabethed ! præcis sådan som Young horn bedst kan lide det.. og derudover er servicen i top. Så hvis lysten skulle være der er det bare med at komme afsted hun er 6 dage i Holstebro endnu Over and out en træt men glad mand ;P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melinda23 12 Skrevet 3. Marts, 2020 Younghorn skrev, for 32 minutter siden: Hey boys. Bliver simpelthen nød til at hoppe med på Melinda vognen Det er nu 3 gang jeg besøger hende.. og har været glad og tilfreds 3/3 gange Melinda er super sød, smuk og ikke mindst fræk med en snert af flabethed ! præcis sådan som Young horn bedst kan lide det.. og derudover er servicen i top. Så hvis lysten skulle være der er det bare med at komme afsted hun er 6 dage i Holstebro endnu Over and out en træt men glad mand ;P Thank you darling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg