Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ændring af profil status

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Er  det  muligt at  ændre  sin  profil fra  gp (lyserød) til  almindeligt medlem ?

Hvis  ja  hvorledes ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Maxi90 skrev, for 1 minut siden:

Du får ikke så mange likes, som “bare” medlem :lol:

Måske  heller  ikke  så  mange  sørgelige smileys :-)

vil blot  høre om  det er  muligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Du skal nok have fat i en admin. Jeg kan ikke se noget under konto indstillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 40 minutter siden:

Er  det  muligt at  ændre  sin  profil fra  gp (lyserød) til  almindeligt medlem ?

Hvis  ja  hvorledes ?

Ja Delete My Account - og start påny 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 38 minutter siden:

Ja Delete My Account - og start påny 

Eller bare opret en ekstra account - og så lade Nemtøs forblive og glide lidt i baggrunden - det gør det nemmere at følge din gamle profil og f.eks. like gamle svar.

Men pas på, det kan til tider være nemt at komme til at forveksle de 2 profiler, så du kommer til at svare med den forkerte profil i en tråd tiltænkt din anden profil - ofte den måde dobbelt- eller multiprofiler afslører sig selv.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Vil du ikke være kollega med os andre mere? :cry:

Du skal have fat i en admin for at ændre din status. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Eller bare opret en ekstra account - og så lade Nemtøs forblive og glide lidt i baggrunden - det gør det nemmere at følge din gamle profil og f.eks. like gamle svar.

Men pas på, det kan til tider være nemt at komme til at forveksle de 2 profiler, så du kommer til at svare med den forkerte profil i en tråd tiltænkt din anden profil - ofte den måde dobbelt- eller multiprofiler afslører sig selv.

Det  bliver  noget  rod  for  mig  med  2 profiler, men  tak  for  forslaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker bare at "Nemtøs" er blevet dit brand og du vil miste mange nye og gamle kunder, hvis du sletter den profil.

Men hvad er dit formål med at slette din gamle lyserøde profil og lave en alm. profil? - udover at du nemmere kan give dit besyv med i nogle tråde uden at folk straks tænker på Nemtøs. For mig er det ligegyldigt, da jeg som regel kun går efter bolden.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Tænker bare at "Nemtøs" er blevet dit brand og du vil miste mange nye og gamle kunder, hvis du sletter den profil.

Men hvad er dit formål med at slette din gamle lyserøde profil og lave en alm. profil? - udover at du nemmere kan give dit besyv med i nogle tråde uden at folk straks tænker på Nemtøs. For mig er det ligegyldigt, da jeg som regel kun går efter bolden.

Svarer  dig  lige  via  pb

Mit  indlæg  skal  blot  ses  som  en  forespørgsel  om  hvorvidt  det  er  muligt 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

udover at du nemmere kan give dit besyv med i nogle tråde uden at folk straks tænker på Nemtøs. For mig er det ligegyldigt, da jeg som regel kun går efter bolden.

Man kan sagtens give sit besyv med som GP, skulle nogen vælge en fra pga ens holdninger, så var det næppe et godt match alligevel ;) De smarte kan sagtens skille tingene ad. Jeg har haft skønne stunder med folk, jeg er rygende uenig med, som du selv skriver så gælder om at gå efter bolden, ikke manden m/k.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...