Hop til indhold
Romeomand

TS Linda i Fredericia

Recommended Posts

Har idag besøgt Linda. 

Virkelig smuk ladyboy, med c skåls bryster, der virker og føles naturlige. 

I min top 5 over smukke feminine ladyboy, måske de bedste bryster og baller. 

Stor blød numse, timeglas figur, meget feminin, lille pik, ca. 10 cm, men fint for mig da jeg ikke 

Modtager, kun sutter... 

Kom i ansigtet på mig på opfordring og jeg afsluttede efter forskellige stillinger i doggy. 

Eneste minus var at hun ikke ville kysse igennem, kun trutmund.

Sød og venlig, afslappet og med god tid. 

Parkering på gaden og bliver hentet i døren.. 

1500 time. 

Alt i alt en dejlig GF oplevelse.

 

https://annoncelight.dk/showad/292314

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at besøge Linda. Nogen her der ved om hun er aktiv i øjeblikket? Og et enkelt spørgsmål til den lille pik. Er den glat eller behåret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren skrev, den 16.4.2020 at 10:35:

Overvejer at besøge Linda. Nogen her der ved om hun er aktiv i øjeblikket? Og et enkelt spørgsmål til den lille pik. Er den glat eller behåret? 

Jeg skrev med hende for et par dage siden, og der var hun i hvert fald aktiv. Det lykkedes dog ikke at få en aftale i stand. Jeg spurgte om hun kører ud, hvilket hun bekræftede. Jeg foreslog tid og sted, og fik blot et "?" retur. Mere hørte jeg ikke fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 41 minutter siden:

Is it at a clinic?

No; she lives in a 2 floor apartment in Fredericia. You ring the bell and the lady comes and picks you.

She is the most feminime ladyboy I have met with perfect breasts. But she does not kiss and you can not suck her without condom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 7 timer siden:

No; she lives in a 2 floor apartment in Fredericia. You ring the bell and the lady comes and picks you.

She is the most feminime ladyboy I have met with perfect breasts. But she does not kiss and you can not suck her without condom. 

Perfectly fine with me. :-) Thanks!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, den 26/2/2020 at 20:18:

Har idag besøgt Linda. 

Virkelig smuk ladyboy, med c skåls bryster, der virker og føles naturlige. 

I min top 5 over smukke feminine ladyboy, måske de bedste bryster og baller. 

Stor blød numse, timeglas figur, meget feminin, lille pik, ca. 10 cm, men fint for mig da jeg ikke 

Modtager, kun sutter... 

Kom i ansigtet på mig på opfordring og jeg afsluttede efter forskellige stillinger i doggy. 

Eneste minus var at hun ikke ville kysse igennem, kun trutmund.

Sød og venlig, afslappet og med god tid. 

Parkering på gaden og bliver hentet i døren.. 

1500 time. 

Alt i alt en dejlig GF oplevelse.

 

https://annoncelight.dk/showad/292314

Romeomand 

Hon skrev till mig att hon inte kommer på ansiktet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende 3 gange og hun kom i mund/ ansigt hver gang uden merpris. Har altid en lille buket eller en flaske vin til 50 kr med. Det gør en stor forskel at være betænksom. Sagde også helt ærligt at hun var smuk og dejlig. Man må gerne investere lidt af sig selv, det gør hele oplevelsen bedre og giver flere muligheder. Hun var lidt pinligt berørt over at hun kom i det hele taget og så på ansigt og mund indtil jeg bekræftede at det var dejligt. Nummer 2 og 3 gang foreslog hun det selv. ville kun sutte mig med kondom, men tog sit eget af da jeg fik cum i munden. 

Romeomand... span widget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...