Hop til indhold
Guest Emmalie

Fejl på ANNONCELIGHT?

Recommended Posts

Guest Emmalie

Har haft problemer med at lave annoncer på annoncelight.dk på det seneste 

når jeg prøver at gemme og aktiverer viser den en side hvor der står “ANNONCEN FINDES IKKE” (har ikke fået et billede af det, men noget i den stil :mellow:

i søndags lykkedes det mig, men dagene op til også igen i dag har det været umuligt. Ved redigering af gamle annoncer opdaterer den ikke redigeringen ved visning, på trods af at jeg gemmer undervejs og forsøger samtlige gange..

Det er jævnt belastende for at sige det mildt, er det noget midlertidigt efter jeres serverskift (eller hvad det var :P) eller kan det være et issue på min telefon? 
(Det er gratis annoncering, hvis det gør nogen forskel) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

er det noget midlertidigt efter jeres serverskift (eller hvad det var :P) eller kan det være et issue på min telefon?

Hej

Skal da ikke kunne sige hvad fejlen er, men da der er masser af nye og opdaterede annoncer tror jeg næppe det er noget generelt. Har du ikke mulighed for at prøve at opdatere din annonce på en computer i stedet?

Held og lykke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
22 cm and thick skrev, for 21 minutter siden:

Hej

Skal da ikke kunne sige hvad fejlen er, men da der er masser af nye og opdaterede annoncer tror jeg næppe det er noget generelt. Har du ikke mulighed for at prøve at opdatere din annonce på en computer i stedet?

Held og lykke....

Det er et forsøg værd ihverfald :) undrer mig bare da det ellers 'altid' har virket på mobil, og efter min mening også burde virke der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har ikke haft nogle problemer, og jeg aktiverer og ændrer i min annonce på min mobil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...