Hop til indhold

Fejl på ANNONCELIGHT?

Featured Replies

Skrevet

Har haft problemer med at lave annoncer på annoncelight.dk på det seneste 

når jeg prøver at gemme og aktiverer viser den en side hvor der står “ANNONCEN FINDES IKKE” (har ikke fået et billede af det, men noget i den stil :mellow:

i søndags lykkedes det mig, men dagene op til også igen i dag har det været umuligt. Ved redigering af gamle annoncer opdaterer den ikke redigeringen ved visning, på trods af at jeg gemmer undervejs og forsøger samtlige gange..

Det er jævnt belastende for at sige det mildt, er det noget midlertidigt efter jeres serverskift (eller hvad det var :P) eller kan det være et issue på min telefon? 
(Det er gratis annoncering, hvis det gør nogen forskel) 

Skrevet
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

er det noget midlertidigt efter jeres serverskift (eller hvad det var :P) eller kan det være et issue på min telefon?

Hej

Skal da ikke kunne sige hvad fejlen er, men da der er masser af nye og opdaterede annoncer tror jeg næppe det er noget generelt. Har du ikke mulighed for at prøve at opdatere din annonce på en computer i stedet?

Held og lykke....

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 21 minutter siden:

Hej

Skal da ikke kunne sige hvad fejlen er, men da der er masser af nye og opdaterede annoncer tror jeg næppe det er noget generelt. Har du ikke mulighed for at prøve at opdatere din annonce på en computer i stedet?

Held og lykke....

Det er et forsøg værd ihverfald :) undrer mig bare da det ellers 'altid' har virket på mobil, og efter min mening også burde virke der?

Skrevet

Jeg har ikke haft nogle problemer, og jeg aktiverer og ændrer i min annonce på min mobil. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.