Hop til indhold

Dokkun / Pretty Thai / Lyara

Featured Replies

Skrevet

Efter at have holdt pause med thai besøg i noget tid, kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har nogle dugfriske informationer fra ovenstående steder?

Er der nogen piger der der er værd at besøge, eller er stederne ligeså kedelige som det var før min pause startede?

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Skrevet

Med 484 visninger og ingen respons, kan jeg kun konkludere at disse steder er ligeså kedelige/ligegyldige som sædvanligt.

Jeg finder andre græsgange :)

Skrevet

Hej smed.  Hvad søger du.   Område om omfang ? 

Skrevet

Smed, nok ikke så meget nyt i det område. Du nævner ikke Taastrup Thai, der kan være noget blandet med mange LB´s, men hvor Nina har haft rimeligt anmeldelser på det seneste. Selv har jeg haft stor glæde af Ammy, der til tider er umættelig, men hun er langt fra ungpige jomfruskarp (-stram er hun!), så hun er nok enten/eller; men iøvrigt mener jeg at hun er i Thailand p.t.

Redigeret af Tatra

Skrevet
Lynet2019 skrev, for 16 timer siden:

Hej smed.  Hvad søger du.   Område om omfang ? 

De tre steder jeg har nævnt ovenfor har tidligere været mine favorit steder. Men grundet nogle lidt mindre heldige oplevelser på ét af stederne har jeg holdt en længere pause i thai miljøet indtil nu, hvor pengepungen er fyldt op, og det begynder at krible lidt :)

Så jeg efterspurgte bare om der var nogen der havde noget nyt at berette fra stederne. Jeg er godt klar over de ikke huser en Tina-Thai eller Mook, men kan måske mere betegnes som hverdags-sex steder, men det har jo også sin berettigelse engang imellem :)

/Smeden!

Skrevet
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Smed, nok ikke så meget nyt i det område. Du nævner ikke Taastrup Thai, der kan være noget blandet med mange LB´s, men hvor Nina har haft rimeligt anmeldelser på det seneste. Selv har jeg haft stor glæde af Ammy, der til tider er umættelig, men hun er langt fra ungpige jomfruskarp (-stram er hun!), så hun er nok enten/eller; men iøvrigt mener jeg at hun er i Thailand p.t.

Tåstrup thai bryder jeg mig ikke om, da jeg et par gange har fået "tildelt" Pennie, som ikke er min type inden for thai. Hun blev direkte ond i øjnene da jeg (høfligt) forespurgte om en anden pige. 

/Smeden!

• 3 months later...
Skrevet
Tatra skrev, den 28.2.2020 at 07:21:

Amy er blevet gift med en rig dansker. Hun er ikke længere i branchen, men bor stadig i Danmark :)

PT er stederne i Taastrup pænt døde grundet corona.

Normalt skifter de pigerne ud regelmæssigt, men de piger der var, er alle taget hjem til Thailand. De fleste som er tilbage er modne og/eller shemales

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.