Hop til indhold
Guest Smeden!

Dokkun / Pretty Thai / Lyara

Recommended Posts

Guest Smeden!

Efter at have holdt pause med thai besøg i noget tid, kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har nogle dugfriske informationer fra ovenstående steder?

Er der nogen piger der der er værd at besøge, eller er stederne ligeså kedelige som det var før min pause startede?

 

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Med 484 visninger og ingen respons, kan jeg kun konkludere at disse steder er ligeså kedelige/ligegyldige som sædvanligt.

Jeg finder andre græsgange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Smed, nok ikke så meget nyt i det område. Du nævner ikke Taastrup Thai, der kan være noget blandet med mange LB´s, men hvor Nina har haft rimeligt anmeldelser på det seneste. Selv har jeg haft stor glæde af Ammy, der til tider er umættelig, men hun er langt fra ungpige jomfruskarp (-stram er hun!), så hun er nok enten/eller; men iøvrigt mener jeg at hun er i Thailand p.t.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Lynet2019 skrev, for 16 timer siden:

Hej smed.  Hvad søger du.   Område om omfang ? 

De tre steder jeg har nævnt ovenfor har tidligere været mine favorit steder. Men grundet nogle lidt mindre heldige oplevelser på ét af stederne har jeg holdt en længere pause i thai miljøet indtil nu, hvor pengepungen er fyldt op, og det begynder at krible lidt :)

Så jeg efterspurgte bare om der var nogen der havde noget nyt at berette fra stederne. Jeg er godt klar over de ikke huser en Tina-Thai eller Mook, men kan måske mere betegnes som hverdags-sex steder, men det har jo også sin berettigelse engang imellem :)

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Smed, nok ikke så meget nyt i det område. Du nævner ikke Taastrup Thai, der kan være noget blandet med mange LB´s, men hvor Nina har haft rimeligt anmeldelser på det seneste. Selv har jeg haft stor glæde af Ammy, der til tider er umættelig, men hun er langt fra ungpige jomfruskarp (-stram er hun!), så hun er nok enten/eller; men iøvrigt mener jeg at hun er i Thailand p.t.

Tåstrup thai bryder jeg mig ikke om, da jeg et par gange har fået "tildelt" Pennie, som ikke er min type inden for thai. Hun blev direkte ond i øjnene da jeg (høfligt) forespurgte om en anden pige. 

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tatra skrev, den 28.2.2020 at 07:21:

Smed, nok ikke så meget nyt i det område. Du nævner ikke Taastrup Thai, der kan være noget blandet med mange LB´s, men hvor Nina har haft rimeligt anmeldelser på det seneste. Selv har jeg haft stor glæde af Ammy, der til tider er umættelig, men hun er langt fra ungpige jomfruskarp (-stram er hun!), så hun er nok enten/eller; men iøvrigt mener jeg at hun er i Thailand p.t.

Amy er blevet gift med en rig dansker. Hun er ikke længere i branchen, men bor stadig i Danmark :)

PT er stederne i Taastrup pænt døde grundet corona.

Normalt skifter de pigerne ud regelmæssigt, men de piger der var, er alle taget hjem til Thailand. De fleste som er tilbage er modne og/eller shemales
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...