Hop til indhold
Guest Benja

Mina hos Blu Elephant Massage i Hillerød

Recommended Posts

Guest Benja

Mina fra Blue Elephant Massage i Hillerød er ny (startede i går som afløser for Pamela). Og hun er lækker ! Jeg bestilte outcall, og jeg skal da lige love for, at jeg fik en super oplevelse. For det første er hun mega smuk og med en fantastisk krop. 

Jeg fik fornøjelse af hendes hænder, mund, B2b og fik derefter den helt store ridetur. Fantastisk. Og så havde hun ikke noget imod, at jeg rørte ved hende ..... og hun er dejlig at røre ved: ung og fast.

Jeg gav 2.500 for outcall, men hun kan også besøges i Hillerød til den almindelige sats.

Hun er her kun en måned, så til alle andre thai elskere: afgang til Hillerød ..... det kan kun gå for langsomt. Og jeg skal i hvert tilfælde nyde hende mindst en gang til, inden hun rejser hjem..

 

  

Redigeret af Benja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gammel rotte skrev, for 15 minutter siden:

Hvordan kan det være at min tidligere kommentar i denne tråd er slettet???

Fordi admin nok har ryddet op, eftersom at tråd opretter selv efterfølgende fjernede billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 52 minutter siden:

Fordi admin nok har ryddet op, eftersom at tråd opretter selv efterfølgende fjernede billederne.

Nemlig. Kommentarer havde intet med anmeldelse at gøre.  Så rydder lige op engang mere. 
Keeper 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja

Jeg havde fornøjelsen af Mina i tirsdags, men jeg ville have mere af hende, så det blev til endnu en fantastisk time med hende i går aftes. Og det var endnu bedre end første gang ..... ikke noget med en omgang halvhjertet massage først. Nej, denne gang var det ren sex fra første minut. Og hun så helt fantastisk ud med selvsiddende strømper på de flotte ben (og vi har aftalt, at næste gang iklæder hun sig det mest sexede outlook og ifører sig højhælede støvler ...... det glæder jeg mig til at se og opleve).

Hun forstår at gøre en mand tilfreds med brug af mund, hænder, fødder og underliv. Hun er simpelthen dejlig, og jeg skal have mindst en tur med hende igen, inden hun drager til Thailand den 30. marts. 

Mon ikke jeg er en tur i Hillerød allerede i den kommende weekend ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja
CleanT skrev, for 17 timer siden:

Hej

Hvad koster FP for henholdsvis 15, 30 og 60 minutter? :-)

1 time er 1.500 ..... og så kan du sikkert få 2 timer for 2.500. Jeg kender ikke prisen på 15 og 30 minutter. Priserne er på klinikken i Hillerød. Outcall i området er +/- 500 mere. Og vi taler virkelig FP .....

 

Redigeret af Benja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja
rms skrev, for 20 timer siden:

så det godt at jeg tag til Thailand her på søndag i en måned tid (: 

Good for you .....husk prævention 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja
Nettoboy skrev, for 13 timer siden:

Er det med mega fransk?

 

Nettoboy skrev, for 13 timer siden:

Er det med mega fransk?

Jeg oplevede ingen begrænsninger .... har dog ikke forhørt mig om græsk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...