Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at lave en anmeldelse af Melanie.

https://annoncelight.dk/showad/281134

Jeg ringede til hende uden at hun svarede på telefonen men efter få minutter kom der en sms med hendes adresse, jeg skrev til mit ønske om tidspunkt og kort efter kom der svar om at aftalen skulle bekræftes 10 minutter før. 
jeg ankom til adressen og skrev at jeg stod foran døren og blev hurtigt lukkede op, gik op af trapperne og blev lukkede ind i lejligheden, bag ved stod melanie i noget frækt undertøj og høje hæle jeg blev vist ind i soveværelset hvor det praktiske blev overstået derefter blev jeg bedt om at vaske mine hænder, tilbage i Soveværelset hvor jeg lagde mig på og melanie afklædte sig og satte sig ved siden af mig hun satte så det var nemt at komme til de dejlige bryster og der må godt tages fat i dem,  på med kondomet og en omgang fransk som hun gør ganske udmærket, hun spurgte hvilken position jeg ønskede først og jeg er vild med når pigerne ridder så det blev valget som det første derefter en tur i doggy hvor der blev givet gas med små klap i røven samtidig med at jeg holdt fast i hendes hår, skiftet til missionær hvor jeg desværre kom alt for hurtigt.

Melenie er en smuk Italiano kvinde med noget til både gården og gaden, hendes bryster er ikke ægte men de er dejlige bløde, hendes billeder er så vidt jeg kan se ægte og hun er glad og snaksalig imens man afklæde og påklæder sig tøjet ikke noget med at kigge på telefonen.

Kort sagt det er ikke sidste gang jeg besøger Melanie

Redigeret af Fyn76
Fejl i link

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 5 minutter siden:

Hvem lukkede dig ind, nu hvor melanie stod oppe i lejligheden.

Det er faktisk så smart at man kan gøre det med en dørtelefon :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 5 timer siden:

Så blev det min tur til at lave en anmeldelse af Melanie.

https://annoncelight.dk/showad/281134

Jeg ringede til hende uden at hun svarede på telefonen men efter få minutter kom der en sms med hendes adresse, jeg skrev til mit ønske om tidspunkt og kort efter kom der svar om at aftalen skulle bekræftes 10 minutter før. 
jeg ankom til adressen og skrev at jeg stod foran døren og blev hurtigt lukkede op, gik op af trapperne og blev lukkede ind i lejligheden, bag ved stod melanie i noget frækt undertøj og høje hæle jeg blev vist ind i soveværelset hvor det praktiske blev overstået derefter blev jeg bedt om at vaske mine hænder, tilbage i Soveværelset hvor jeg lagde mig på og melanie afklædte sig og satte sig ved siden af mig hun satte så det var nemt at komme til de dejlige bryster og der må godt tages fat i dem,  på med kondomet og en omgang fransk som hun gør ganske udmærket, hun spurgte hvilken position jeg ønskede først og jeg er vild med når pigerne ridder så det blev valget som det første derefter en tur i doggy hvor der blev givet gas med små klap i røven samtidig med at jeg holdt fast i hendes hår, skiftet til missionær hvor jeg desværre kom alt for hurtigt.

Melenie er en smuk Italiano kvinde med noget til både gården og gaden, hendes bryster er ikke ægte men de er dejlige bløde, hendes billeder er så vidt jeg kan se ægte og hun er glad og snaksalig imens man afklæde og påklæder sig tøjet ikke noget med at kigge på telefonen.

Kort sagt det er ikke sidste gang jeg besøger Melanie

Melanie er fra Columbia, og ja, hun er virkelig dejlig at se på og være sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også fornøjelsen af hende igen en af de første dage i Odense. Stort set som Fyn76 skriver.....dejligt knald i forskellige frække stillinger, som hun selv tog innitiativ til. Hun kan vist huske hvad jeg kan li' :D. Hun vil være her 10 dage denne gang, så mon ikke det bliver til et besøg mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...