Hop til indhold
Zaq

Hvor meget betydning har en anmeldelse.

Recommended Posts

Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede, det betød Fri Fisse. Det kan så forklare, at jeg aldrig har fået tilbuddet.

Undskyld mit danske, du har helt ret, brug vores fantastiske sprog i stedet for engelske gloser.

Fri fisse var det ikke i 60'erne at der var det  ?

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 3 timer siden:

Undskyld mit danske, du har helt ret, brug vores fantastiske sprog i stedet for engelske gloser.

Fri fisse var det ikke i 60'erne at der var det  ?

Og jeg som troede FF var én øl, men jeg er selvfølgelig også den uskyldige type :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke mærke forskel på antallet af gæster i forhold til, om jeg har fået en ny anmeldelse. 

Dog har jeg oplevet, at nogle besøger mig, fordi de har læst mine anmeldelser. Det er positivt. Og tak for det.

Andre har skrevet, at de ikke ved, om de kan leve op til det, anmelderen/anmelderne har skrevet i anmeldelserne - f. Eks at give mig orgasme. Så de er blevet usikre på egen præstation. Det gør mig selvfølgelig ked af det, for hos mig er der ikke krav om, at der skal leveres dit eller dat. Jeg sammenligner ikke mine gæster, men tager imod min gæst, lige præcis som min gæst er. 

Redigeret af Anna - fræk og sexet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, den 26.2.2020 at 14:55:

Som sagt har der kommet nogle fristende tilbud, men jeg takker nej tak, vil hellere selv skrive hvordan min oplevelse har været, også betale det som det nu koster.

Altså gp'er der skriver til din eroguide-profil? Med sextilbud mod en anmeldelse?

Vildt. 

Hey tøser! Skriv til mig ;)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  bliver  da  glad  når  der  er  skrevet  en  anmeldelse.  Men  det  vigtigste  for  mig  er  tiden  sammen  med  manden, at  jeg  kan  indfri  de  forventninger  som  han  har  til  mig  og  omvendt.

Nyder i høj  grad  at  afstemme  forventninger inden  et  møde  så  jeg  får  en  fornemmelse  af  ham  og  omvendt  og  gerne  også  bagefter  hvis  han  har  lyst til det. 

Der  er  for  nylig  skrevet  en  anmeldelse af  en  i mit  selskab.  Jeg  har  modtaget  en  besked  fra  en  mand  som  ønsker  mig  tillykke  med  anmeldelsen  og  skriver  at  den  har  jeg  også  fortjent.  Jeg  kender  ikke  denne  mand  og  blev  en  smule  overrasket over  denne  besked.  Det  står  jo  jer  mænd  frit  for  om  I vil  anmelde eller  ikke  og  jeg  har  svært  ved  at  forstå hvorfor  jeg  skulle  have  fortjent  anmeldelsen?

Jeg  er  glad  for  anmeldelsen, men  da  mere  at  jeg  har  givet  manden  en  god  oplevelse.

Så  til  jer  herinde, hvornår  gør  man  sig  fortjent  til  en  anmeldelse  eller  tænker  I ligesom  mig  at  det  er  lidt  ude  i  skoven  at skrive  sådan  en  besked til  en  fremmed  person?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...