Zaq 769 Skrevet 28. Februar, 2020 (edited) Borende X skrev, for 2 timer siden: Jeg troede, det betød Fri Fisse. Det kan så forklare, at jeg aldrig har fået tilbuddet. Undskyld mit danske, du har helt ret, brug vores fantastiske sprog i stedet for engelske gloser. Fri fisse var det ikke i 60'erne at der var det ? Redigeret 28. Februar, 2020 af Zaq 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 28. Februar, 2020 Zaq skrev, for 3 timer siden: Undskyld mit danske, du har helt ret, brug vores fantastiske sprog i stedet for engelske gloser. Fri fisse var det ikke i 60'erne at der var det ? Og jeg som troede FF var én øl, men jeg er selvfølgelig også den uskyldige type 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 28. Februar, 2020 (edited) Jeg kan ikke mærke forskel på antallet af gæster i forhold til, om jeg har fået en ny anmeldelse. Dog har jeg oplevet, at nogle besøger mig, fordi de har læst mine anmeldelser. Det er positivt. Og tak for det. Andre har skrevet, at de ikke ved, om de kan leve op til det, anmelderen/anmelderne har skrevet i anmeldelserne - f. Eks at give mig orgasme. Så de er blevet usikre på egen præstation. Det gør mig selvfølgelig ked af det, for hos mig er der ikke krav om, at der skal leveres dit eller dat. Jeg sammenligner ikke mine gæster, men tager imod min gæst, lige præcis som min gæst er. Redigeret 28. Februar, 2020 af Anna - fræk og sexet 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 29. Februar, 2020 Borende X skrev, den 26.2.2020 at 17:27: ...at spadsere ned ad en septembersolbeskinnet Karl Johan... Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 29. Februar, 2020 (edited) Zaq skrev, den 26.2.2020 at 14:55: Som sagt har der kommet nogle fristende tilbud, men jeg takker nej tak, vil hellere selv skrive hvordan min oplevelse har været, også betale det som det nu koster. Altså gp'er der skriver til din eroguide-profil? Med sextilbud mod en anmeldelse? Vildt. Hey tøser! Skriv til mig Redigeret 29. Februar, 2020 af Bebop 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Februar, 2020 Jeg bliver da glad når der er skrevet en anmeldelse. Men det vigtigste for mig er tiden sammen med manden, at jeg kan indfri de forventninger som han har til mig og omvendt. Nyder i høj grad at afstemme forventninger inden et møde så jeg får en fornemmelse af ham og omvendt og gerne også bagefter hvis han har lyst til det. Der er for nylig skrevet en anmeldelse af en i mit selskab. Jeg har modtaget en besked fra en mand som ønsker mig tillykke med anmeldelsen og skriver at den har jeg også fortjent. Jeg kender ikke denne mand og blev en smule overrasket over denne besked. Det står jo jer mænd frit for om I vil anmelde eller ikke og jeg har svært ved at forstå hvorfor jeg skulle have fortjent anmeldelsen? Jeg er glad for anmeldelsen, men da mere at jeg har givet manden en god oplevelse. Så til jer herinde, hvornår gør man sig fortjent til en anmeldelse eller tænker I ligesom mig at det er lidt ude i skoven at skrive sådan en besked til en fremmed person? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg