Mr_T 466 Skrevet 26. Februar, 2020 Jeg kan ikke mere prale af at være nybegynder udi de skønne øvelser med GPere.. Og synes da jeg har nogen ting, der gør at jeg bare tænker FAKE.. Så jeg tænkte at vi kunne bruge den her tråd til at udveksle erfaringer og guidelines. Jeg holder mig selv væk fra annoncer med; 24/7 .jeg har en forventning om dårlig service af en træt pige. Model billeder hvis der udelukkende er billeder fra samme serie, og billeder ligner noget der er taget ud af et mande blad. I det hele taget, hvis billeder er for gode til at være sandt. Og det kan jo være lidt trist,for nogen gange er det jo rigtigt. Bare se Vanessa og Nathalia.. Begge anmeldt i CPH.. Begge er her nu, og har fået troværdige anmeldelser og ros for ægte billeder. Det samme gør sig gældende for pigerne i Viby, Århus.. Alle sammen piger, jeg ville tro var fake,hvis det ikke havde været for JER Party hvis der bliver skrevet party, så hopper jeg også videre. Best et eller andet, fx blowjob dem hopper jeg også over Men hvad gør i? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 26. Februar, 2020 Mr_T skrev, for 56 minutter siden: Jeg kan ikke mere prale af at være nybegynder udi de skønne øvelser med GPere.. Og synes da jeg har nogen ting, der gør at jeg bare tænker FAKE.. Så jeg tænkte at vi kunne bruge den her tråd til at udveksle erfaringer og guidelines. Jeg holder mig selv væk fra annoncer med; 24/7 .jeg har en forventning om dårlig service af en træt pige. Model billeder hvis der udelukkende er billeder fra samme serie, og billeder ligner noget der er taget ud af et mande blad. I det hele taget, hvis billeder er for gode til at være sandt. Og det kan jo være lidt trist,for nogen gange er det jo rigtigt. Bare se Vanessa og Nathalia.. Begge anmeldt i CPH.. Begge er her nu, og har fået troværdige anmeldelser og ros for ægte billeder. Det samme gør sig gældende for pigerne i Viby, Århus.. Alle sammen piger, jeg ville tro var fake,hvis det ikke havde været for JER Party hvis der bliver skrevet party, så hopper jeg også videre. Best et eller andet, fx blowjob dem hopper jeg også over Men hvad gør i? Jeg bruger de samme ting som dig, Men først sms'er jeg, hvis der kun kommer en stavelsord retur, så kommer de ikke videre til opkaldet. Men jeg ringer også til personen, for jeg har det sådan hvis en pigen som en havnearbejdere eller jeg ikke kan forstå hende så ved jeg at der bliver dårlig kemi mellem os, har hun en overgearet stemme, så ryger hun også af listen, hoster hun i røret så det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 114 Skrevet 1. Marts, 2020 24/7 virker også skræmmende på mig. Samtidig har jeg en indgroet skepsis over for udenlandske piger - særligt de helt unge. Frygter, at de er her mod deres vilje. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 3. Marts, 2020 Nu har jeg set et par gange set brugere skrive at "den bagmand snyder aldrig med billeder".. Og andre der skriver "de bor altid der" og er kendt for fakes... Hvordan spotter I dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 3. Marts, 2020 Bruger samme filter, dog har jeg undret mig over hvad "party" dækker over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 5. Marts, 2020 (edited) Jeg holder mig langt væk fra... - annoncer som indeholder alle tænkelige bydele i København, blot for at få flere hits på søgninger. - reklame for åbent 24/7 - Hvis billederne er tydeligt retoucherede eller har for meget Snapchat-lort - Priser ned til for 500kr for 30 minutter - Hvis der reklameres for “without condom” - hvis menuen har flere valgmuligheder og tilvalg end et pizzaria. Kys 200kr ekstra. Kostume 200kr ekstra. Shower 200kr ekstra. COB 200kr ekstra. Osv osv. - Hvis hele annonceteksten er skrevet med versaler. - Hvis hun holder en udgave af Ekstra Bladet. (Hvis hun derimod holder Politiken, så er jeg på). Redigeret 5. Marts, 2020 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 6. Marts, 2020 pacer skrev, den 3.3.2020 at 15:18: Bruger samme filter, dog har jeg undret mig over hvad "party" dækker over Jeg har forstået at det handler om coke, men måske tager jeg fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. Marts, 2020 Gløden skrev, 1 time siden: Jeg har forstået at det handler om coke, men måske tager jeg fejl Det er det i hvert fald hvis det benævnes "white party" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg