Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige haft besøg af wendy

https://annoncelight.dk/showad/291806

var lidt skeptisk om det nu var samme pige som på billederne og det var det dejlig frisk og dejlig pige. Som måske nok et stylet en anelse mere på annonce fotos.  Men helt sikkert hende.nok et par år ældre end de opgivne 19.  Men synes ikke at det trækker ned
havde en dejlig stund og både blow og sex var til godkendt. Og lige så smilende da hun gik som da hun kom.  Det tæller hos mig.  Er her efter sigende ikke langt tid endnu. Men rejser frem og tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, den 4.3.2020 at 19:54:

Sådan håndfuld store. Måske C   Ikke helt så ung pige struttende som håbet, 

Hun skriver I annoncelight at hun Squirter..har I prøvet det ? Hvad er hendes nationalitet.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ThaiLover4Ever Jeg besøgte hende i dag i København og var også interesseret i squirt, det kostede lidt ekstra, men var bestemt det værd... Det var ikke noget hun gjorde mens vi knaldede, men hun satte sig over mit ansigt onanerede præcis som jeg ønskede :) 
Hun er polsk og skidesød! Jeg nød i hvert fald hendes selskab...

Hun er ung, ikke 19, men stadig i starten af 20'erne. Min vurdering af brysterne er at de er lidt større end c, men som min hulbror @O'Malley også skriver, så er det ikke ungpige bryster -dog særdeles velegnede til en spansk afslutning fandt jeg ud af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi pigen forleden - uden den store begejstring, desværre.

Måske var vores kemi ikke den aller bedste, men det trækker meget ned, at hun, i vores indgående sms-samtale inden besøget, gik med på mine små ønsker til forløbet, for, efter at pengene havde skiftet hænder, lakonisk at nægte det meste af det. Tilbage var et uengageret blowjob, og et gennemsnktlig knald.

Dog nød jeg udsigten til hendes flotte røv, da jeg tog hende bagfra.

Lad mig understrege, at ønskerne hverken var fysisk avancerede eller særlig specielle.

Ingen gentagelsesfare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...