Hop til indhold

Recommended Posts

Tina  er et velbeskrevet blad her på Eroguide. Hun er nu rykket til Frederiksberg i super fine lokaler og med meget nem parkering. Hun høre også til under thai massage delen, men det er ikke sådan jeg bruger hende, da jeg udelukkende går efter hendes helt fantastiske kæreste kys og meget dejlige dybe økoblow.

Syntes også det er et hit, at hun taler dansk, sådan rigtig godt, og hun yder altid en super service. Jeg kan simpelthen ikke få nok af hende, med de der super lækre c,d-skåls bryster, kramme og nusse om dem, samtidig med at hun kysser lidenskabligt med tunge - stående. Helt af sig selv glider hun ned på hug og tager min stive pik i munden, og tager den til roden - jeg er nok bare sådan middel... med alligevel. Dette er en sikker start på mit tilbagevende besøg hus Tina.

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Vildsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Tina  er et velbeskrevet blad her på Eroguide. Hun er nu rykket til Frederiksberg i super fine lokaler og med meget nem parkering. Hun høre også til under thai massage delen, men det er ikke sådan jeg bruger hende, da jeg udelukkende går efter hendes helt fantastiske kæreste kys og meget dejlige dybe økoblow.

Syntes også det er et hit, at hun taler dansk, sådan rigtig godt, og hun yder altid en super service. Jeg kan simpelthen ikke få nok af hende, med de der super lækre c,d-skåls bryster, kramme og nusse om dem, samtidig med at hun kysser lidenskabligt med tunge - stående. Helt af sig selv glider hun ned på hug og tager min stive pik i munden, og tager den til roden - jeg er nok bare sådan middel... med alligevel. Dette er en sikker start på mit tilbagevende besøg hus Tina.

hvor på frb ca ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 3 timer siden:

hvor på frb ca ?

En sidegade til HC Ørsteds vej. Og ja, hun er helt igennem fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Guy skrev, for 4 timer siden:

Er det diskret indgang?

/Guy

Tja, tjo, nu ligger det på en sidevej, kældernedgang og der er ikke så meget trafik igen udover beboerne der bor tæt på.
 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 10 timer siden:

Er det diskret indgang?

/Guy

Jeg synes den er meget diskret, fremfor alt i øjeblikket da der står en kæmpe container mere eller mindre lige udenfor dørren - så man er næsten helt gemt væk når man banker på. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den Tuesday, February 25, 2020 at 17:15:

Tina  er et velbeskrevet blad her på Eroguide. Hun er nu rykket til Frederiksberg i super fine lokaler og med meget nem parkering. Hun høre også til under thai massage delen, men det er ikke sådan jeg bruger hende, da jeg udelukkende går efter hendes helt fantastiske kæreste kys og meget dejlige dybe økoblow.

Syntes også det er et hit, at hun taler dansk, sådan rigtig godt, og hun yder altid en super service. Jeg kan simpelthen ikke få nok af hende, med de der super lækre c,d-skåls bryster, kramme og nusse om dem, samtidig med at hun kysser lidenskabligt med tunge - stående. Helt af sig selv glider hun ned på hug og tager min stive pik i munden, og tager den til roden - jeg er nok bare sådan middel... med alligevel. Dette er en sikker start på mit tilbagevende besøg hus Tina.

Helt enig.

Tina er en dejlig pige. Både massagen og efterfølgende blowjob er i top

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...