OrganDonor 315 Skrevet 19. Marts, 2013 Besøgte dette nye sted, for at få dækket mit behov og lidt spænding. Pæne rene, varme "halvkælder" lokaler, hvor de enkelte kabiner er opdelt ved hjælp af gardiner. Der var to af tre piger på arbejde, hvoraf den ene netop var blevet ledig, så hende tog jeg en time til tre hundrede med. Ann er 35 år og nogenlunde af udseende, og gav faktisk en rigtig god og omhyggelig massage, som var lidt anderledes end de andre jeg har prøvet da hun brugte en del tid på ansigt/hovedbund/fødder på en lækker måde. Jeg blev pakket godt ind i håndklæder og der var ikke antydning af noget som helst undervejs, så lå og funderede over om jeg også skulle prøve et af de andre nye steder i Tåstrup? Men til allersidst fik hun frækt smil på, og spurgte om "den også skulle have". Takkede ja, til en svensker for to hundrede og alle håndklæderne blev fjernet. Hun forvandlede sig til en "fræk pige" med øjenkontakt og tungespil, det havde jeg ikke lige set komme, samtidig med at jeg måtte røre. Men da det trak lidt ud, måtte hendes store, flotte bryster frem fra deres skjul, selv om det kostede hundrede mere ..det hjalp. Hun snakkede om yderligere næste gang, så man kan vel få det hele. Hilste pænt på en anden gut der ventede på vej ud, så der var godt besøgt på dette nye sted som er beliggende: Roskildevej 378 A, 2630 Taastrup -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 21. Marts, 2013 Og vi siger tak for god og informativ info. Det kræver vist et nærmere besøg fra undertegnede 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marx 31 Skrevet 21. Marts, 2013 Pæne rene, varme "halvkælder" lokaler, hvor de enkelte kabiner er opdelt ved hjælp af gardiner. Kan du beskrive det lidt mere præcist, ligger man så åbent at man nemt kan høre hvad der sker i kabinerne ved siden af, eller virker det godt i praksis og man ligger afskærmet? Har de et telefonnummer så man kan bestille tid? marx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. Marts, 2013 Kan du beskrive det lidt mere præcist, ligger man så åbent at man nemt kan høre hvad der sker i kabinerne ved siden af, eller virker det godt i praksis og man ligger afskærmet? Har de et telefonnummer så man kan bestille tid? marx Det fungerede egentligt meget godt med gardinerne, lokalerne er relativt store i ejendommens fulde bredde, med normal inddeling af opholdrum og forstue. Man ligger ikke lige op ad hinanden, og med lidt musik og en varmeblæser snurrende, kunne jeg kun svagt høre lidt i den anden ende af lokalet. Da klimaks indtraf fik jeg dog stoppet nogle fingre i munden. Jeg kan desværre ikke hjælpe med telefon nr., har prøvet at google det uden held. VH OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bissus 6 Skrevet 1. Maj, 2013 Hej, Så er der lidt svar fra onkel Google: 52 64 59 64, Roskildevej 378 A, 2630 Taastrup Åbningstider: Man-Fre 10:10-22:00 Lør: 10:10-17:00 Søn: Lukket /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget 27 Skrevet 31. Juli, 2013 hvordan var pris og udseende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 31. Juli, 2013 hvordan var pris og udseende ? Det fremgår af beretningen -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuSa 1 Skrevet 7. August, 2013 Det fremgår af beretningen -OD OD giver en beskrivelse, der fint dækker forretningen, men kabiner er nu engang ikke særligt private i forhold til værelser. Når der er kabiner følger mutter også ofte med i hvad der sker i kabinen og det bryder jeg mig ikke om. hilsen Susa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg