Hop til indhold
sn57

Renhed er et rimeligt krav også fra en GP

Recommended Posts

Inspireret af Sashas indlæg i tråden 

Kritik af anmelder på EG

Nej! Det er sgu lidt svært at være " on the top " når man pænt spørger gæsten om han har brug for at vaske sig og svaret er nej.

er mit spørgsmål

Er det rimeligt at en GP afviser en gæst som ikke vil vaske sig når han bliver bedt om det?

Min holding er klar, selvfølgelig må og skal hun det. Faktisk har det altid undret mig at gæsterne ikke bliver sendt i bad før akten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis en gæst fortæller at han lige er trådt ud af badet, så er det vel iorden at han takker nej, med mindre at fyren har kampsvedt hele vejen over til GP´eren.

Hun vælger så og stole på hans ord og skulle det vise sig alligevel at fyren lugter fælt dernede, så er det vel på med gummi og sutte et par sekunder og så vælge og lade ham kneppe hende.

Og det er vel nok derfor man læser så mange anmeldelser om at pigen tog gummimand på og suttede et par sekunder - ja hvorfor tror du selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pigen gerne vil have, jeg tager et bad, så gør jeg naturligvis det. Alt andet er da direkte dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sn57 skrev, for 1 time siden:

Inspireret af Sashas indlæg i tråden 

Kritik af anmelder på EG

Nej! Det er sgu lidt svært at være " on the top " når man pænt spørger gæsten om han har brug for at vaske sig og svaret er nej.

er mit spørgsmål

Er det rimeligt at en GP afviser en gæst som ikke vil vaske sig når han bliver bedt om det?

Min holding er klar, selvfølgelig må og skal hun det. Faktisk har det altid undret mig at gæsterne ikke bliver sendt i bad før akten

Banen der skal spilles på tilhører pigen.

Derfor kan hun sætte sine regler, og bede os andre om at efterleve dem hvis vi ønsker at besøge hende.

Og netop renlighed står i mine øjne slet ikke til diskussion!
"Lige været i bad"... og så kørt +50km i bil er i mine øjne ikke det samme som nyvasket.

Respekter pigerne, så får i så meget mere igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet en glædespige, der selvom hun gik i bad sammen med mig - stadig lugtede af tis, da jeg ville slikke hende - det var nemlig gammel tis - og det får man ikke sådan væk ved en hurtig skyller.

Men har man været i grundig bad hjemmefra - så burde  en hurtig skyller hos glædespigen være nok - men jeg kan i svømmehallen se at mange mænd ikke gør det store nummer ud af at vaske sig forneden eller bagtil - og hvis det er i den tilstand, de møder op hos glædespigen, kan jeg godt forstå hun rynker på næsen og foretrækker en doggy - det kan så også skyldes at mange tror at det er nok med en hurtig tandbørstning og ikke tænker på at det meste dårlig ånde kommer fra dårlig eller ingen brug af tandtråd.

Cigaretrygning er også en stor turn-off og jeg foretrækker at gå igen, hvis jeg kommer ind sådan et sted, hvor tobakstågerne hænger lavt og alt stinker af røg. Men har man ringet op på forhånd kan man som regel høre det på stemmen - eller når de begynder at hoste ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid badet og vasket mig fra top til tå og foran og bagi inden GP besøg.

Hvis der bliver spurgt om jeg vil have et shower så siger jeg altid Ja tak.

Det er ikke alle steder der er mulighed for et bad, det undre mig lidt at mange Thai massage steder ikke tilbyder bad, da man jo ligger med enden i vejret.

Sexen er bare bedre når man selv ved man er vasket over alt og tænderne børstet godt igennem.

Renlighed gælder begge veje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 26 minutter siden:

det undre mig lidt at mange Thai massage steder ikke tilbyder bad,

Ja, i Thailand går de ihvertfald meget op i "shower together" før videre intim kontakt - men er det massage med olie eller kokos er det mere bagefter, de tilbyder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er tovejs. Selvfølgelig går BEGGE parter i bed lige efter man har afleveret pengene og igen efter endt lagengymnastikken, alt andet er idioti. Om det er bad sammen eller individuelle bade er hip som hap, når bare begge parter gør det. 

Selvfølgelig kan en pige afvise en kunde hvis vedkommende ikke vil i bad, ligesom en kunde har ret til pengene tilbage hvis en pige nægter at gå i bad.

Ord som, "jeg har lige været i bad" og "Det ødelægger min make up" o.s.v. er blot udtryk for dovenskab og hører ingen steder hjemme. Og kun hvis der er tale om et fællesbad med leg, bør det koste ekstra og/eller være inkluderet i den aftalte tiden, ellers ikke.

Renlighed er en dyd.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...