Hop til indhold

Recommended Posts

Goddag de herre :) 

Er der nogen der har erfaring med ovenstående sted? Har bevæget mig forbi det et par gange, men kan simpelthen ikke finde noget som helst om stedet online. Er det sted, hvor det er værd at komme kun for massagen, eller er det værd at komme efter mere? ;) Og hvordan er pigen/pigerne på stedet? 
 

Al erfaring tages i mod med kyshånd. Kan som sagt ikke finde noget online, og derfor intet link, men det er på HC Ørstedsvej 13, lige på hjørnet i kælderlejligheden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriskFrejdig skrev, for 29 minutter siden:

Goddag de herre :) 

, men kan simpelthen ikke finde noget som helst om stedet online. Er det sted, hvor det er værd at komme kun for massagen, eller er det værd at komme efter mere? ;) Og hvordan er pigen/pigerne på stedet? 

Brug søgefunktionen på EG . Er sidst kommenteret i 2017

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 46 minutter siden:

Brug søgefunktionen på EG . Er sidst kommenteret i 2017

Lige præcis. Det er 3 år siden, og der kan jo ske meget sådanne steder på tre år. Derfor efterlysningen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriskFrejdig skrev, for 8 timer siden:

Lige præcis. Det er 3 år siden, og der kan jo ske meget sådanne steder på tre år. Derfor efterlysningen :)

Ikke helt dugfrisk oplevelse, men fra efteråret 2019. Massøren var en moden kvinde, til den runde side, men absolut attraktiv, så ikke andre på stedet.

Husker ikke hendes navn, helt klart uddannet massør, arbejdede metodisk, struktureret og spurgte ind til mit velbefindende undervejs. Fandt mine ømme punkter, så det både knagede og bragede i det gamle skrog. Fandt både min gamle rygskade, skulderskade og tog sig kærligt med mange kræfter af samme.

Så blev det vendetid og så begyndte "tilfældige" berøringer og pirring, det kunne både jeg og lillemanden godt lide ;) Da jeg næsten var helt stiv spurgte hun om jeg ønskede ekstra og kredsede omkring pikken. Spurgte hvad hun tilbød, hun svarede, hvad jeg kunne tænke mig. Jeg svarede sex, hun grinede lidt og masserede nu blidt videre, mens hun smilede.

Efter få minutter bad hun mig følge med ind i det andet rum, fra massagebriks til massageseng med mere plads. Først var hun ret genert og virkede ikke som om FP var en dagligdags ting på stedet. Hun havde store bryster for en thai, fyldig bagdel og sagde kun nej til tungekys. Vil ikke kalde det GFE men bestemt helt godkendt.

Fik alt hvad jeg ønskede med kondom og det blev en lækker oplevelse. Priser er standard for KBH og ville gerne besøge hende igen, hvis arbejdet tillader det. Bor og arbejder til daglig på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt være Bee du mødte, Diskusprolaps. Jeg besøgte hende en del gange på adressen for et par år siden. Rigtig god massage og kompetent HJ, fik aldrig FP hos hende, men overveje nu at besøge hende igen. Har lige skrevet til dem og hun er der stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, for 6 timer siden:

Kunne godt være Bee du mødte, Diskusprolaps. Jeg besøgte hende en del gange på adressen for et par år siden. Rigtig god massage og kompetent HJ, fik aldrig FP hos hende, men overveje nu at besøge hende igen. Har lige skrevet til dem og hun er der stadig.

Det kan nemt være Bee som du kan genkende fra min beskrivelse. Havde indtrykket at hun var fast på stedet, måske endda ejer. Tør dog ikke garantere at hun hed Bee, men ret dejlig var hun.

Tak for hjælpen xxx lover :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FriskFrejdig skrev, den 25.2.2020 at 09:57:

Goddag de herre :) 

Er der nogen der har erfaring med ovenstående sted? Har bevæget mig forbi det et par gange, men kan simpelthen ikke finde noget som helst om stedet online. Er det sted, hvor det er værd at komme kun for massagen, eller er det værd at komme efter mere? ;) Og hvordan er pigen/pigerne på stedet? 
 

Al erfaring tages i mod med kyshånd. Kan som sagt ikke finde noget online, og derfor intet link, men det er på HC Ørstedsvej 13, lige på hjørnet i kælderlejligheden. :)

Hejsa  fik du besøgt hende ? og er hendes navn Bee?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...