Hop til indhold

IKEA nyåbnet

Featured Replies

Skrevet

Og nu troede jeg lige at der var åbnet en ny IKEA jeg var gået glip af.

Skrevet

Det er vel også en slags IKEA.    Jeg håber man kan få en “ god svensker “.  Haha 

Skrevet

Jeg har nærlæst annoncen og undrer mig også over, hvordan KEA sniger sig ind i billedet. Eneste fællesnævner, jeg kan se, er Gentofte.

Skrevet
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har nærlæst annoncen og undrer mig også over, hvordan KEA sniger sig ind i billedet. Eneste fællesnævner, jeg kan se, er Gentofte.

Se 

vagtplan

Mandag
09:30-20:00
Tæt på ikea Gentofte

Tirsdag
Tæt på Ikea Gentofte
,2820 Gentofte
Onsdag
Tæt på Ikea Gentofte
,2820 Gentofte
Torsdag
Tæt på Ikea Gentofte
2820 Gentofte
Fredag
Tæt på Ikea Gentofte
,2820 Gentofte
Lørdag
Tæt på Ikea Gentofte
2820 Gentofte
Søndag
Tæt på Ikea Gentofte
2820 Gentofte ;)
Skrevet

Så kan man jo lige inden varme op med en omgang af deres kødboller :)

Skrevet
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Hverken det omtalte thaisted eller IKEA ligger i Gentofte. Begge ligger i Vangede.

Skrevet
shiny skrev, for 23 minutter siden:

Hverken det omtalte thaisted eller IKEA ligger i Gentofte. Begge ligger i Vangede.

Nå, jeg mener, at de kalder sig selv Ikea/Gentofte, men det skal da ikke skille os ad.

Skrevet

shoppinh.jpg

Skrevet
shiny skrev, for 2 timer siden:

Vangede er en bydel i Storkøbenhavn, beliggende i den nordvestlige del af Gentofte Kommune.

Så iflg. din logik kan man ikke sige en klinik ligger i København hvis det er i bydelen Vesterbro. 

• 4 months later...
Skrevet
shiny skrev, den 25/2/2020 at 22:36:

Og Vangede er en del af Gentofte Kommune.

Skrevet

Kære Default, nu hvor vi ikke har Berlinmuren længere, og Cypern er begyndt at tillade trafik gennem den grønne linie, har vi kun en hård grænse tilbage i Europa. Den, der udgøres af motorvejen. Det der ligger vest for hedder Vangede. Og sådan er det bare. 

Skrevet
Borende X skrev, den 25.2.2020 at 23:01:

Nå, jeg mener, at de kalder sig selv Ikea/Gentofte, men det skal da ikke skille os ad.

Jeg ville satme også sige jeg boede i Gentofte, hvis jeg boede i Vangede...... Det ændrer dog bare ikke på, at Ikea ligger i Vangede

Skrevet
tvr skrev, for 27 minutter siden:

Det ændrer dog bare ikke på, at Ikea ligger i Vangede

Jeg synes du skulle skrive til dem og fortælle dem, at ingen kan finde deres butik, fordi den ikke ligger der hvor de siger den ligger:

https://www.ikea.com/dk/da/stores/gentofte/

Skrevet
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes du skulle skrive til dem og fortælle dem, at ingen kan finde deres butik, fordi den ikke ligger der hvor de siger den ligger:

https://www.ikea.com/dk/da/stores/gentofte/

Hahaha. Good one. Så længe de nævner adressen, og har de store skilte, der kan ses fra motorvejen, går det nok. Sætter du deres adresse ind i Krak, vil du tydeligt se at Ikea ligger i Vangede og ikke i Gentofte. Omend postnummeret selvfølgelig er Gentoftes.

https://map.krak.dk/?c=55.754409,12.519350&z=14&q="Nybrovej, 2, GENTOFTE";212458727;geo

Skrevet

Skal vi komme tilbage til emnet?

er der info om stedet/pigen der tåler dagens lys?

eller skal vi lave en indsamling og sende en broder ud og teste hvad der tilbydes og føle kvaliteten?

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der kan berette ? 

Skrevet

Super god massage og sød dame. Men nok ikke særlig kinki menu for flertallet herinde. Der var en dansk dame der snakkede med dem mens jeg var derinde.

Er man til god massage er det en vinder. Resten må man selv undersøge. 

Jeg fik ikke en gokkemand, men det kunne sikkert godt lade sig gøre. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der har været forbi.   ? 

Skrevet
tvr skrev, den 11.7.2020 at 15:47:

Jeg ville satme også sige jeg boede i Gentofte, hvis jeg boede i Vangede...... Det ændrer dog bare ikke på, at Ikea ligger i Vangede

Folk i Gentofte kalder bygningen for Vangede lufthavn :-). Den er bare så smuk arkitektonisk perle.

• 2 months later...
Skrevet

Vangede var tidligere en nabokommune til Gentofte. Efter kommunalreformen blev Vangede en del af Gentofte Kommune.

Man finder ikke ofte Vangede på et kort, men der er dog stadig vejskilteskilte i kommunen, der peger mod Vangede.

Fordi grundene er billigere i Vangede, lægger kommunen mange insitutioner der, og det høres af og til at Vangede er Gentoftes røvhul.

Skrevet

Iøvrigt er der nu to Thai-klinikker i Vangede Bygade, med få meters mellemrum.

De bestyres begge af ældre kvinder.

Jeg har ingen erfaring med stederne, og får det næppe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.