Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lynet2019

Det er vel også en slags IKEA.    Jeg håber man kan få en “ god svensker “.  Haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nærlæst annoncen og undrer mig også over, hvordan KEA sniger sig ind i billedet. Eneste fællesnævner, jeg kan se, er Gentofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har nærlæst annoncen og undrer mig også over, hvordan KEA sniger sig ind i billedet. Eneste fællesnævner, jeg kan se, er Gentofte.

Se 

vagtplan

Mandag
09:30-20:00
Tæt på ikea Gentofte
 
Tirsdag
09:30-20:00
Tæt på Ikea Gentofte
,2820 Gentofte
Onsdag
09:30-20:00
Tæt på Ikea Gentofte
,2820 Gentofte
Torsdag
09:30-20:00
Tæt på Ikea Gentofte
2820 Gentofte
Fredag
09:30-20:00
Tæt på Ikea Gentofte
,2820 Gentofte
Lørdag
09:30-20:00
Tæt på Ikea Gentofte
2820 Gentofte
Søndag
09:30-20:00
Tæt på Ikea Gentofte
2820 Gentofte ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Jeg har nærlæst annoncen og undrer mig også over, hvordan KEA sniger sig ind i billedet. Eneste fællesnævner, jeg kan se, er Gentofte.

Hverken det omtalte thaisted eller IKEA ligger i Gentofte. Begge ligger i Vangede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 23 minutter siden:

Hverken det omtalte thaisted eller IKEA ligger i Gentofte. Begge ligger i Vangede.

Nå, jeg mener, at de kalder sig selv Ikea/Gentofte, men det skal da ikke skille os ad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 2 timer siden:

Hverken det omtalte thaisted eller IKEA ligger i Gentofte. Begge ligger i Vangede.

Vangede er en bydel i Storkøbenhavn, beliggende i den nordvestlige del af Gentofte Kommune.

Så iflg. din logik kan man ikke sige en klinik ligger i København hvis det er i bydelen Vesterbro. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, den 25/2/2020 at 22:36:

Hverken det omtalte thaisted eller IKEA ligger i Gentofte. Begge ligger i Vangede.

Og Vangede er en del af Gentofte Kommune.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Default, nu hvor vi ikke har Berlinmuren længere, og Cypern er begyndt at tillade trafik gennem den grønne linie, har vi kun en hård grænse tilbage i Europa. Den, der udgøres af motorvejen. Det der ligger vest for hedder Vangede. Og sådan er det bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 25.2.2020 at 23:01:

Nå, jeg mener, at de kalder sig selv Ikea/Gentofte, men det skal da ikke skille os ad.

Jeg ville satme også sige jeg boede i Gentofte, hvis jeg boede i Vangede...... Det ændrer dog bare ikke på, at Ikea ligger i Vangede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes du skulle skrive til dem og fortælle dem, at ingen kan finde deres butik, fordi den ikke ligger der hvor de siger den ligger:

https://www.ikea.com/dk/da/stores/gentofte/

Hahaha. Good one. Så længe de nævner adressen, og har de store skilte, der kan ses fra motorvejen, går det nok. Sætter du deres adresse ind i Krak, vil du tydeligt se at Ikea ligger i Vangede og ikke i Gentofte. Omend postnummeret selvfølgelig er Gentoftes.

https://map.krak.dk/?c=55.754409,12.519350&z=14&q="Nybrovej, 2, GENTOFTE";212458727;geo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi komme tilbage til emnet?

er der info om stedet/pigen der tåler dagens lys?

eller skal vi lave en indsamling og sende en broder ud og teste hvad der tilbydes og føle kvaliteten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god massage og sød dame. Men nok ikke særlig kinki menu for flertallet herinde. Der var en dansk dame der snakkede med dem mens jeg var derinde.

Er man til god massage er det en vinder. Resten må man selv undersøge. 
 

Jeg fik ikke en gokkemand, men det kunne sikkert godt lade sig gøre. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 11.7.2020 at 15:47:

Jeg ville satme også sige jeg boede i Gentofte, hvis jeg boede i Vangede...... Det ændrer dog bare ikke på, at Ikea ligger i Vangede

Folk i Gentofte kalder bygningen for Vangede lufthavn :-). Den er bare så smuk arkitektonisk perle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vangede var tidligere en nabokommune til Gentofte. Efter kommunalreformen blev Vangede en del af Gentofte Kommune.

Man finder ikke ofte Vangede på et kort, men der er dog stadig vejskilteskilte i kommunen, der peger mod Vangede.

Fordi grundene er billigere i Vangede, lægger kommunen mange insitutioner der, og det høres af og til at Vangede er Gentoftes røvhul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt er der nu to Thai-klinikker i Vangede Bygade, med få meters mellemrum.

De bestyres begge af ældre kvinder.

Jeg har ingen erfaring med stederne, og får det næppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...