Hop til indhold

LARISSA LORI SEX BOMBE - ægte?

Featured Replies

Skrevet

Larissa Lori husker jeg næsten at have set en annonce og efterspørgsel til før. Mange af billederne er af en model Lindi Nunziato, søger man på Yandex.

Dog i billede nummer 2 holder hun en avis, og hendes barm ser kolo-enorm ud. Hvilket får mig til at tro hun nok er den ægte vare, men hvorfor de mange falske billeder når man ser ligeså hot ud i virkeligheden,  samt kører med så høje priser, gør mig lidt suspekt. Lidt som om hun ikke ønsker at blive alt for populær.

Skrevet
easykid123 skrev, for 11 minutter siden:

Larissa Lori husker jeg næsten at have set en annonce og efterspørgsel til før. Mange af billederne er af en model Lindi Nunziato, søger man på Yandex.

Dog i billede nummer 2 holder hun en avis, og hendes barm ser kolo-enorm ud. Hvilket får mig til at tro hun nok er den ægte vare, men hvorfor de mange falske billeder når man ser ligeså hot ud i virkeligheden,  samt kører med så høje priser, gør mig lidt suspekt. Lidt som om hun ikke ønsker at blive alt for populær.

Det er i det mindste en imponerende "havnefront" hun besidder :-o

Skrevet

Hånden er jo helt fucked, avisen er vel klippet ind?

Skrevet
  • Author

Du har helt ret. Min ønsketænkning skulle lige erkende dette.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.