Hop til indhold

Recommended Posts

Igår besökte jag den omtalade Sweet Mia. Hon är väl anmeldt här tidigare och wow vilken GFE hon levererede.

Kontakten gick via Whatsapp smidigt. Efter några meddelande fram og tillbage kom vi överens om 45 min. Och jag siger det. 45 minuter är allt för kort! Nu med facit ;)

Väl ankommet till lägenheten som är mycket fräsch började det med en trevlig conversation. Det var no rush. Hon frågade om man ville ha något att dricka, vin, öl, men det blev vatten. Kör ju bil ;=) Jag kände mig lite nervös i början för hade också stressat dit, då planeringen inte gick som jag tänkt mig. Mia fick mig så småningom att slappna av. Vi snakkede en del kombinerat med sensual kisses och beröring mellan kropparna. Vi tog av oss kläderna efter en tid och hon gillade inte sockar/socks så dem fick man själv ta av sig :)

Väl inne i sovrummet så hade vi sex i flera olika ställningar och allt annat som ska ingå i en GFE. Hennes boobs är helt fantastiska och man får göra vad man vill med dem ;) Det kände verkligen äkta och tiden flyger bara förbi. Går inte in för mycket på själva akten men vilken upplevelse. Mycket Passion från Mia. Hon elsker verkligen sex, ingen glidmedel och naturligt som det ska vara. 2 omgangar blev det. Normalt kan jag bara 1 gång. Mycket personligt talk om tidigare händelser i ens liv mm.. Var lätt att prata om allt möjligt.. Det blev mer och mer avslappnande. Mycket intimt och skönt. Min bästa GFE till dags datum. Indlevelse till max, du får vad du kom för.

Vi gick över tiden trots jag betalat för 45 min, inget kikande på uret alls. Hon är helt fantastisk. Har du inte besökt Mia ännu, så afsted. ;)

Funderar redan på nästa besök :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...