Hop til indhold
Guest HrFlint

Sara - mature therapist på Frederiksberg

Recommended Posts

Ja, jeg faldt også over den annonce, særligt det med moden thai og store bryster, men gud ved hvad denne sætning betyder: am a Mature Woman with a lot of meat in the right place if you know what i mean. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
xxl lover skrev, for 36 minutter siden:

Ja, jeg faldt også over den annonce, særligt det med moden thai og store bryster, men gud ved hvad denne sætning betyder: am a Mature Woman with a lot of meat in the right place if you know what i mean. 

Mon ikke det betyder at hun har nogle store bryster og en stor røv :-) men hun nævner da ikke noget om, moden thai?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Prostate massage skrev, 1 time siden:

Gad godt at vide mere om denne her modne dame, ryger, overvægtig, lækker?? 

Jeg har en aftale i morgen og laver en anmeldes derefter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 7 timer siden:

Men hun er ikke ryger, fik jeg da ud af hende da jeg sms'ede med hende her til aften ;)
Og så kalder hun sig selv for big, hvad så man skal ligge i det :?:

Hun må uden tvivl være det der kaldes frodig, masser til både gård og gade men også lår og mave er der rigeligt af. For mange år siden fik jeg massage af en frodig dansk kvinde, det viste sig hurtigt at hun tændte meget på anal massage og hun var rigtig god og grundig :-) så udover en rigtig god massage, så fik jeg næsten også en udblokning af røven, konceptet her kunne godt minde om noget lignende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 7 timer siden:

tændte meget på anal massage og hun var rigtig god og grundig :-)

Hmmm, lyder som en mindre drøm ;) Gad jeg gerne prøve. Men hun "eksisterer" vel ikke mere, eller har du "nye" anal elskere du vil dele? :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 21 minutter siden:

Hmmm, lyder som en mindre drøm ;) Gad jeg gerne prøve. Men hun "eksisterer" vel ikke mere, eller har du "nye" anal elskere du vil dele? :x

Nej desværre ikke, jeg har forgæves forsøgt at finde hende, men hun flyttede fra Frederiksberg og siden har jeg ikke hørt fra hende. Men Sara lyder som en der tager skridtet videre med både Rimming og blowjob, så en beretning derfra bliver interessant læsning. Jeg er desværre udenlands og kan først undersøge setuppet om tidligst 1 måned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med at en beretning ville være fantastisk ;)
Er ikke selv ret modig og bliver en kende mistænksom når der ikke er billede af kvinderne, stor eller normal bygget spiller ingen rolle, men vil gerne se den person om ikke andet en del af dem for at få "stemningen" :)

Intet pres, men venter spændt @HrFlint :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 1 time siden:

Helt enig med at en beretning ville være fantastisk ;)
Er ikke selv ret modig og bliver en kende mistænksom når der ikke er billede af kvinderne, stor eller normal bygget spiller ingen rolle, men vil gerne se den person om ikke andet en del af dem for at få "stemningen" :)

Intet pres, men venter spændt @HrFlint :-P

Jeg er ikke sikker på at jeg havde booket tid hos den danske kvinde for små 20 år siden, hvis jeg havde set hende først da jeg ikke tænder på så kraftige kvinder. Men jeg valgte at bestille tid da jeg var interesseret i en god massage. At det så viste sig at være en god massage plus en fræk anal massage var jo fantastisk, og jeg fik da besøgt hende mere end 20 gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, den 26.2.2020 at 15:38:

Jeg har en aftale i morgen og laver en anmeldes derefter. 

Godmorgen stund 
Mon modige @HrFlint fik besøgt denne Sara i går og er klar til en melding? 

Skal selv til København i weekenden og overvejer hende den ifølge hende selv brazilianske Sara med ekstra kød :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Prostate massage skrev, for 22 minutter siden:

brazilianske Sara

Brasiliansk? Har hun sms´et det til dig? Så er det vel ellers bare afsted, brasilianske kvinder har et ekstra kromosom for lir og sex:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, for 2 minutter siden:

Brasiliansk? Har hun sms´et det til dig? Så er det vel ellers bare afsted, brasilianske kvinder har et ekstra kromosom for lir og sex:P

Ja, men det er jo ikke bekræftet på nogen måde ;) Så jeg kan også være braziliansk :D eller svensk ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Prostate massage skrev, for 16 minutter siden:

Så jeg kan også være braziliansk :D eller svensk ;) 

I så fald skriver du meget fint dansk...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følger lige med her...

Er på udkig efter en dygtig massør, som "tilfældigvis" også nyder at give en særdeles grundig analmassage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Prostate massage skrev, den 28/2/2020 at 09:29:

Godmorgen stund 
Mon modige @HrFlint fik besøgt denne Sara i går og er klar til en melding? 

Skal selv til København i weekenden og overvejer hende den ifølge hende selv brazilianske Sara med ekstra kød :D 

Jeg fik besøgt Sara, der må betegnes som en frodige kvinde i 50’erne. Meget sød og nede på jorden. Rammerne er ikke de bedste - en lidt skummel kælder i et baghus med uklar adgangsforhold. Jeg måtte ringe for finde ud af hvilke klokke at trykke. Den automatiske døråbner virkede ikke, men en anden besøgende til ejendommen havde større held, og jeg kom ind på den måde. Absolut ikke optimalt. Ned i et trangt værelse med briks og seng. Sara var i en nedringede kjole med udsigt til en barm i DD format. Der er også godt til “gaden” 

Det emmet ikke af erotik, men snarere at vi skal i gang med noget fysioterapi - hænder og fødder sprittes af - hygiejne er godt, men det blev ret klinisk. 

Vi aftaler slagets gang og her er et basalt kendskab til spansk en fordel. Engelsk er der ikke meget af. Massage, prostata massage og bj blev menuen. Massagen var under middel. En rodet omgang uden systematik. Et par afbrydelser og reklamer fra Spotify indtil jeg fik det slået fra. 

Blow  og prostatamassage var fin uden at være prangende. Sara selv var sød og afslappet. Er man til Big mature er her et bud, uden at du bliver mast flad.

Samlet set er jeg usikker på, om jeg vil vende tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gladfordet
HrFlint skrev, den 29/2/2020 at 18:00:

Jeg fik besøgt Sara, der må betegnes som en frodige kvinde i 50’erne. Meget sød og nede på jorden. Rammerne er ikke de bedste - en lidt skummel kælder i et baghus med uklar adgangsforhold. Jeg måtte ringe for finde ud af hvilke klokke at trykke. Den automatiske døråbner virkede ikke, men en anden besøgende til ejendommen havde større held, og jeg kom ind på den måde. Absolut ikke optimalt. Ned i et trangt værelse med briks og seng. Sara var i en nedringede kjole med udsigt til en barm i DD format. Der er også godt til “gaden” 

Det emmet ikke af erotik, men snarere at vi skal i gang med noget fysioterapi - hænder og fødder sprittes af - hygiejne er godt, men det blev ret klinisk. 

Vi aftaler slagets gang og her er et basalt kendskab til spansk en fordel. Engelsk er der ikke meget af. Massage, prostata massage og bj blev menuen. Massagen var under middel. En rodet omgang uden systematik. Et par afbrydelser og reklamer fra Spotify indtil jeg fik det slået fra. 

Blow  og prostatamassage var fin uden at være prangende. Sara selv var sød og afslappet. Er man til Big mature er her et bud, uden at du bliver mast flad.

Samlet set er jeg usikker på, om jeg vil vende tilbage. 

Lyder på en måde ret kinky :)

Hvad var prisniveauet for sådan en omgang du fik der ?

Takker.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, den 27.2.2020 at 09:56:

Hvis ikke du kender @SEXY JASMIN HERLEV

Hun går meget op i anal og elsker selv at give det, har selv været der flere gange

PS. Kig på mit profilbillede.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
gladfordet skrev, den 3/3/2020 at 15:38:

Lyder på en måde ret kinky :)

Hvad var prisniveauet for sådan en omgang du fik der ?

Takker.

Glad

1000 for en time, men fik vel 45 - 50 minutter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...