Hop til indhold
Guest Liderligfyr

ACHTUNG ACHTUNG ACHTUNG.... og lige Tina Junkerholweg 8

Recommended Posts

Gæst

Først vil jeg lige sige, at Sabrina Junkerholweg 8, er den vildeste gang billedsnyd!! tror næppe der er nogen, der tænder på den rigtige Sabrina...... skal selvfølgelig passe på,hvad man siger ;)

Fik i stedet besøgt Tina

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1201

Hun har en del rynker, så de 24 år holder nok ikke i landsretten! og bryster peger noget mod syd, men ellers en pæn pige :)

kom ind og fik tilbudt et bad, hun er let omgængelig og en sød pige..... I kanen ville hun godt igang med blow med det samme, men fik dog indført nusseriet, der er MEGET vigtig for mig :) Herefter et blow der blev til en ridetur. Det gik ikke særlig godt, hvilket nok skyldes sengen, den er altså ikke skabt til at knalde i!! videre i missionær og bom bom finale.

spurgte om der var mere tid til kæleri eller om tiden var gået... Hun svarede, at 50 Euro kun er lidt blow og sex (ja ja, jeg er jo så dum at tro, 30 min er 30 min ;) )

Generelt synes jeg Tina er en lidt kold pige, ikke den store indlevelse, men er trods alt villig til at efterleve hvad man efterspørger.

Det var ikke en skidt oplevelse, men kommer nok ikke igen. Har efterhånden så mange favoritpiger som er bedre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...