Hop til indhold
FarFromHome

Mia - 1 time blev til 15 min

Recommended Posts

Vær hilst brødre.

Jeg skriver her min første anmeldelse, af en sørgelig årsag. For første gang har jeg oplevet at gå decideret sur fra en GP.

Mit blik var faldet på Mia. Jeg elsker smukke slanke piger, og det var hun da helt sikkert også, og det er hende man ser på billederne.

Jeg havde skrevet til hende og spurgt om hun havde tid til at mødes en time her i eftermiddags. Hun var lidt langsom til at svare, men ellers gik det fint nok. 5 min før den aftalte tid får jeg så at vide at hun først har tid en halv time senere. Lidt irriterende, når hun nu på forhånd havde sagt god for tiden. Tiden den går og lidt efter den aftalte tid får jeg den endelig adresse, men bliver først lukket ind da en af de andre piger kommer ind udefra. Jeg møder så pigen oppe i lejligheden og hun er jo gude smuk, men hun oplyser mig nu om at hun kun har tid en halv time. Da det tog mig godt en time at komme ud til Vestamager, beslutter jeg mig for at nøjes, så tiden ikke ender med at være helt spildt. Jeg bliver sendt i obligatorisk bad jeg vender tilbage til soveværelset og vi begynder på de aftalte ydelser. Jeg bliver dog abrupt afbrudt efter en 15-20 min lige da vi skal til at starte på den reelle sex og får at vide tiden er gået og at hun har en anden kunde der kommer om 5 min. Jeg pointere at der kun er gået 15 min men får at vide at tiden startede fra da jeg stod på gaden og åbenbart også indeholdt forberedelses tid til den næste kunde.

Så det korte af det lange er, jeg havde aftalt 1 time med pigen, betalt for 30 min og brugt 15 min med hende. Vær desuden opmærksom på at alt koster ekstra også ting som kys og 69.

  • Synes godt om 2
  • Tak 10
  • Sørgelig 3
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Da jeg så denne annonce blev oprettet, først ganske kort tid som Mia, for derefter hurtigt at blive rettet til Sweet Mia, var jeg ret sikker på at hensigten var at lukrere på den velkendte og efter min mening fantastiske ægte Sweet Mia, det syntes jeg også jeg blev yderlige bekræftet i , da de gør en ihærdig indsats for at holde annoncen nær toppen, så man møder den først hvis man leder efter den ægte Sweet Mia, for eksempel hvis man har læst en anmeldelse af hende herinde.

amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 4 minutter siden:

Da jeg så denne annonce blev oprettet, først ganske kort tid som Mia, for derefter hurtigt at blive rettet til Sweet Mia, var jeg ret sikker på at hensigten var at lukrere på den velkendte og efter min mening fantastiske ægte Sweet Mia, det syntes jeg også jeg blev yderlige bekræftet i , da de gør en ihærdig indsats for at holde annoncen nær toppen, så man møder den først hvis man leder efter den ægte Sweet Mia, for eksempel hvis man har læst en anmeldelse af hende herinde.

amatør

Det skulle jeg lige til at skrive...

 

Boycot den falske "Sweet Mia" her!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...