Hop til indhold
Peterguldhjerte

Odense Pamela trans, når forbudte fantasier bliver virklighed

Recommended Posts

I lørdags følgte jeg det var tiden til at prøve at være sammen med en trans. Så eftwr at samle mod, og kikket igennem annoncelight, faldt valget på Pamela trans.

https://annoncelight.dk/showad/290171

Pamela svarede hurtigt på mit opkald, og jeg forklarede at jeg var ny i forhold til tans, men at jeg havde en fantasi om dette. Det var intet problem og blev lovet en oplevelse, ud over det sædvanlige. 2 timer efter stod jeg ved adressen, og pamela lukkede op smillende og glad. Hold da op, ved ikke hvad jeg helt havde ventet, billederne er 100 ægte. Kunne ikke lade være med at måbe, til pamela kaldte mig tilbage til virkligheden med et frækt smil, og med et glimt sagde, kommet du ikke ind skat. Jeg gik ind og blev modtaget af en dejlig omfavnelse og et hed kys. Efter velkomst et bad og så var jeg klar. På værelset måtte jeg lige hilse på de velformede brystet der reagerede på mine berøringer. Vi lage os og kyssede og med blide hænder fik jeg et rødt kondom påsat og inden længe havde pamela min lem til roden også pamela fik kondom på og jeg tog den i munden. Wow … pamela blev hurtig klar overaskende hurtigt. Og var nu meget stor omkring 18 cm.. jeg bwgyndte nu at blive nervøs, men pamela lovede at være kærlig og opmærksom. Efter akten lå vi og snakkede. Til det var tid til at komme vidre. Denne oplevelse og er svær at beskrive men skal opleves. Så hvis du søger en vild fantasi du ønsker gjort til virklighed eller en trans med energi omsorgsfuldhed og tanke om gensidig nydelse. Så er min klare oplevelse at pamela vil være den rette til at skabe den rette stemning og uforglemmelig oplevelse tak pamela for en dejlig time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...