Guest next Skrevet 24. Februar, 2020 Hvordan finder man ud af hvem der gemmer sig bag et telefonnummer, ud over at bruge dgs.dk eller 118.dk, mange numre kan ikke søges frem på de sider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2020 Det tror jeg ikke, du kan. Når man køber en telefon eller et abonnement, kan man bede om, at nummeret ikke bliver registreret offentligt, og jeg tror ikke, at teleselskaberne vil afsløre det, hvis du spørger hos dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 24. Februar, 2020 Der findes jo også numre som selv ikke teleskabet ved hvem tilhører, som f.eks. uregistrede taletidskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 24. Februar, 2020 (edited) mit eget nummer er ikke registreret og jeg har hemmelig adresse, alligevel kan det godt lade sig gøre at finde mit navn og adresse alene på mit telefonnummer, men hvordan kan det lade sig gøre, undrer mig. Redigeret 24. Februar, 2020 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 24. Februar, 2020 Pas. Jeg ville anklage Google og/eller de højere magter, for logisk set, hvis du har et uregistreret telefon nummer, som ingen andre end du ved du har, så kan det ikke lade sig gøre at knytte dig til telefonnummeret via teleselskabet. Men har du lavet sjove ting, som giver data til de egentlige magthavere, så kan de guddommelige algoritmer nok finde en eller anden måde at koble tingene sammen på. Herrens, Googles, Facebooks og desliges veje er uransalige. Ps. Jeg antager naturligvis at du ikke selv har været inde på Krak.dk og manuelt taste nummeret på dit navn. Pps. Hvad har denne snak egentlig med prostitution at gøre? Og er det en debat? Måske det faktisk er en hyggesnak når det kommer til stykket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 24. Februar, 2020 next skrev, for 41 minutter siden: alligevel kan det godt lade sig gøre at finde mit navn og adresse alene på mit telefonnummer, men hvordan kan det lade sig gøre, undrer mig. Har du prøvet at google dit eget nummer - i alle format-varianter? En klassiker er at du har stået som kontaktperson for et eller andet arrangement i løbe- eller strikkeklubben, uden at tænke over at den slags havner på nettet og er søgbart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 24. Februar, 2020 Loser skrev, for 27 minutter siden: Pas. Jeg ville anklage Google og/eller de højere magter, for logisk set, hvis du har et uregistreret telefon nummer, som ingen andre end du ved du har, så kan det ikke lade sig gøre at knytte dig til telefonnummeret via teleselskabet. Men har du lavet sjove ting, som giver data til de egentlige magthavere, så kan de guddommelige algoritmer nok finde en eller anden måde at koble tingene sammen på. Herrens, Googles, Facebooks og desliges veje er uransalige. Ps. Jeg antager naturligvis at du ikke selv har været inde på Krak.dk og manuelt taste nummeret på dit navn. Pps. Hvad har denne snak egentlig med prostitution at gøre? Og er det en debat? Måske det faktisk er en hyggesnak når det kommer til stykket? Ja den burde måske ha lagt i hyggesnak. Men for at gøre den mere "generel", nogle GP'er tager ikke mod kunder, hvor telefonnummer er hemmeligt eller ikke søgbart. Jeg har af flere omgange fået oplyst at det nu godt kan lade sig gøre at fiske navn og lignende på numre som ikke er søgbare. men hvordan ved jeg ikke. Mit eget nummer er det ikke lykkedes for mig selv at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 24. Februar, 2020 slip skrev, for 21 minutter siden: Har du prøvet at google dit eget nummer - i alle format-varianter? En klassiker er at du har stået som kontaktperson for et eller andet arrangement i løbe- eller strikkeklubben, uden at tænke over at den slags havner på nettet og er søgbart. Jeg har prøvet at google mit eget nummer, navn eller adresse, og også i forskellig afskygning, jeg kan godt finde noget på mit navn, men adresse eller telefonnummer kan jeg ikke få kædet sammen med mit navn. så der må ligge et eller andet skjult ude på nettet, man kan fiske frem med det rigtige værktøj, måske en tur på "det mørke net" kan fortælle mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg