Hop til indhold
Monty

Body to Body i Randers

Recommended Posts

Hej så er der kommet nyt, i Rosa's gl. lokaler på Nørrebrgade 5 i Randers.

2 Unge flotte thai 25-30 år, prøvede hende med det lange sorte hår, hun gav en rigtif god Body to Body med HJ. til Kr. 700,-

Kan godt anbefales.

Rosa åbner nyt sted i Randers om ca. 14 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Monty længe siden du har givet lyd fra dig. Men så dukker du op med en rigtig spændende nyhed, tak for det.

Er Rosa stoppet?

To spændede ny thaipiger det må prøves.

Jeg kan se at VesterVoldgade 1 A hår åbnet igen .. nogen der ved om Jenny stadig arbejder der? Hun var et spændende bekendtskab.

Tak igen Monty

Nogen der ellers har spændende oplevelser at berette om.

Har selv mest besøgt CAT - hende går man ikke fejl af, selvom hun stadig er meget aktiv på telefonen under massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tyren13

Ja det er længe siden jeg har været på, men jeg syntes ikke rigtig der er sket noget her i Randers, som har været værd at berette om, det er som om at alle de gode nyheder kryber uden om Randers, eller også er det fordi der ikke er nogen der skriver om dem.

Men så snakkede jeg lige med Rosa, og hun havde lukket sin klinik for ca. 4 uger siden, og åbner snart igen et nyt sted i Randers, men så opdagede jeg at der var kommet nye på hendes gl. adresse, og det skulle da prøves, de er 2 piger den ene kort hår, den anden lang sort krøllet hår rigtig flot thai, hun er nok omkring de 28 år vil jeg skyde hende til.

Så bestilte en gang Massage med Body To Body og HJ, pris Kr. 700,- kunne have fået hele pakken for Kr. 1.000,-, men det valgte jeg ikke idag, Body to Body var helt fin, og HJ var også Ok men ikke det bedste jeg har fået, men en flot Thai og en OK HJ er jo heller ikke at kimse af.

Og nej Rosa er ikke stoppet hun venter på at hendes nye Lokale bliver klar, så det bliver spændende at se hvad der så vil kunne ske i hendes nye lokaler.

Vester Voldgade 1A er ikke et sted for mig, jeg syntes det virker for snusket, men måske det er blevet bedre efter det er gen åbnet.

Håber at der snart vil sked noget mere nyt i Randers eller at folk begynder at videregive deres oplevelser, Kat gider jeg ikke mere, hun snakker for meget i tlf. og så lover hun for meget med tiden, så er hun optaget når man kommer til den tid man har aftalt, så det er alt for useriøst, så hun er lagt til side i en periode.

Så folkens kom nu frem af busken og oplys om jeres eventyr i Randers eller omegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med lidt liv fra Randers, og specielt fra Monty, der kommer atid seriøse anmeldelser fra den kant :D

Du har ret Vester Voldgade er snusket men JENNY gav en fantastisk fuldpakke og så var hun kun 28 år og fantastisk smuk. Har dog ikke prøvet stedet efter det er genåbnet.

KAT har lidt for travlt som du siger, når hun tager sig tid er hun god. Så måske man skal se lidt på Rosas gamle adresse.

Noget nyt fra de gamle steder, Lanna, Jijramon, Pranthip.

Jeg har ikke haft specielt gode oplevelser hos Ban Chiang, de virker helt fokuserede på at få så mange penge ud af dig hurtigst muligt, Jeg ved god det gælder alle steder, men nogle er bedre til at skjule det end andre!

Nogen der har prøvet Sabaijai i østergrave?

Kom frit frem og lad os hjælpe hinanden til gode oplevelser. Og huske at behandle pigerne pænt, de har det ikke for nemt!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men så snakkede jeg lige med Rosa, og hun havde lukket sin klinik for ca. 4 uger siden, og åbner snart igen et nyt sted i Randers, men så opdagede jeg at der var kommet nye på hendes gl. adresse, og det skulle da prøves, de er 2 piger den ene kort hår, den anden lang sort krøllet hår rigtig flot thai, hun er nok omkring de 28 år vil jeg skyde hende til.

Så bestilte en gang Massage med Body To Body og HJ, pris Kr. 700,- kunne have fået hele pakken for Kr. 1.000,-, men det valgte jeg ikke idag, Body to Body var helt fin, og HJ var også Ok men ikke det bedste jeg har fået, men en flot Thai og en OK HJ er jo heller ikke at kimse af.

Er der mulighed for bad efter body to body?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg ved ikke om der er mulighed for bad efter. jeg spurgte ikke om det.

Men du kunne jo besøge dem og se efter om du kan komme i bad bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej så er der kommet nyt, i Rosa's gl. lokaler på Nørrebrgade 5 i Randers.

2 Unge flotte thai 25-30 år, prøvede hende med det lange sorte hår, hun gav en rigtif god Body to Body med HJ. til Kr. 700,-

Kan godt anbefales.

Nogen der har prøvet dette sted ud over Monty? Jeg stoler fuldt og fast på Monty. Derfor kunne det alligevel være rart med et par oplevelser mere fra stedet. Kom frisk frem.

Jeg påtænker at prøve det i næste uge engang, istedet for Kat, da hun er lidt fortravlet.

Andre steder der kan anbefales - trænger til lidt nyt under solen. Hvis der er anbefalinger så kom med dem til alles forøjelse. I hører når jeg her prøvet et eller andet i næste uge!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem alt om Pranthip. Jeg var forbi for 14 dage siden og der sad hendes datter og mand i forlokalet og så fjernsyn. De sad og snakkede så det var temmelig forstyrrende.

Jeg kan ikke anbefale stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Prøvede at gå til det omtalte sted, der stod Åben!

Efter en minuts tid, og lidt urolig venten, kom der en pige from og åbnede!

Hun bad mig komme tilbage om en halv time!

Det gjorde jeg, men denne gang var der ingen der åbnede!

hmmm, nå jeg gik jeg hen til lanna! Ok men heller ikke mere!!

En skam for havde virklig lyst til at prøve noget nyt!

Et sted jeg vil anbefale er Isaan massage, hun/de giver en fantastisk relax massage, somer en blid massage samt kærtegning over det hele!

Har været der et par gange og er et af mine favoritter!!

men vil prøve igen om ikke jeg kan få en tid hos det gamle rosa på nørrbrogade!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen

Jeg har også flere gange villet prøve Rosas "gamle sted" har hver gang "mødt" en telefonsvarer. Så bestemte jeg mig til blot at køre derover, for at møde en låset dør med skiltet "Åben" . ??????? Jeg ringede på flere gange uden resultat. :evil::evil: En mærkelig form for kundepleje.

Nå never mind Choa Praya St. Voldgade 1 har genåbnet, der har tidligere været god service men utroligt rodet. Jeg tror der er kommet nye til. Jeg mødte to utroligt søde piger på 30-35 år. Stedet var ryddet pænt op. Jeg fik en rimelig massage og tilbud på HJ for 700, det sagde jeg nej tak til. Fik så tilbudt "everything for one thousand". Og det fristede mig - pakken indeholdt det hele - dansk, fransk, svensk pigen var utroligt medlevende uden at overspille.

Jeg ser absolut ingen grund til at stå og banke på en lukket dør ppå Nørrebrogade. Når man kan få sådan en på opleveren andetsteds, kan kun anbefales.

Andre der har nye oplevelser kom frit frem.

God påske og husk at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Monty

Mulighederne er ok!

Det er et rigtig godt sted, pæne lokaler og service, de er ikke så gode i dansk, men fair engelsk!

Kan klart anbefale det, hvis man søger en god oplevelse!

Kommer der helt sikkert igen!

Til Tyren

Jeg tænkte det samme, om hvorfor der står åben, og ingen lukker op!

Og samtidig da jeg kom første gang og der blev åbnet, tænkte jeg bagefter om der lå en og fik massage??, det må da ha været surt for ham!!

Men vil måske rng og få en aftale, hvis det kan bruges til noget!

Nogen der kender deres åbningstider??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Isaanmassage.dk

Spring over Isaan i Århus. Det er kedeligt. Se min anmeldelse derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet både Sabaijai og Isaan her i januar/februar.

Hos Sabaijai får man en rigtig god professionel massage, men ikke tilbud og mere end det. Ulempen er, at lokalet vender ud til etstort butiksvindue. Selv om der bliver trukket et gardin for, følte jeg mig alligevel udstillet og kunne høre trin fra fodgængere. Lokalet er ganske vist deli 2 ved en tyndt gardin. Vælger jeg at besøge Sabaijai igen - hvad der ikke kan udelukkes, hvis jeg ikke vil have "udvidet" massage - vil jeg forlange at blive behandlet på den inderste briks, eller aller bagest i lokalet.

Besøget hos Isaan var sidst i februar. Det var en medhjælper, som rejste tilbage til Thailand et par dage senere, så jeg spurgte ikke om navn. Hun gav et perfekt HJ, langsomt og nærværende. Der eneste irriterende var, at hun, som alt for mange thaier, midt i håndarbejdet forlangte ekstra, fordi jeg var kommet til at ahe hendes lkre bagdel. Det gav en kortvarig afkøling, som hun imidlertid hurtigt fik varmet op igen. Ejerinden selv kom ind i lokalet, da HJ var overstået. Hun spurgte, hvem jeg ønskede skulle give mig den regulære oliemassage. Det var jeg lige glad med, og lod assistenten fortsætte. Massagen var på det jævne.

Ros for et dejligt, stort lokale, som virkede rent. Rene håndklæder. Indgang inde i en opgang, så man ikke skal stå til skue på et befærdet strøg.

Isaan selv prøvede naturligvis at lokke til at komme igen, ved bl.a. at antyde noget om "a good full packet for a nice price". Jeg ved nu ikke om det kommer på tale. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hos Sabaijai er der kun mulighed for massage.

Hun skriver i annonce i bl.a. Randers Onsdag, at hun ikke giver sexuelle ydelser eller intim massage. Og det holder hun tilsyneladende fast ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej er der nogen der ved hvor i randers man kan finde en thai massør der giver lidt mere end HJ.

var inde ved en i dag vestergade hun gav kun HJ også fik jeg lyst til meget mere men det måtte hun ikke :s er der ikke godt nogen der kan hjælpe mig (hvis du kan hjælpe må du meget gerne skrive hvad hun giver og adressen hvis du vel og mærket har den)

på forhånd tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i vestergade. Var det hos jiramonn. Thai kvinde i smækbukser??? Hvad kostede det.

Prins Christiansgade kan du få alt. Det samme i store voldgade. Bangkok i Adelgade er alt også muligt

hej er der nogen der ved hvor i randers man kan finde en thai massør der giver lidt mere end HJ.

var inde ved en i dag vestergade hun gav kun HJ også fik jeg lyst til meget mere men det måtte hun ikke :s er der ikke godt nogen der kan hjælpe mig (hvis du kan hjælpe må du meget gerne skrive hvad hun giver og adressen hvis du vel og mærket har den)

på forhånd tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...