Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

jeg vil starte med at sige undskyld at jeg ikke har skrevet min anmeldelse af Alisia fra Italien allerede da jeg var der første gang.... det er vis en uge side, har været forbi hinde 3 gang og kunne sagtens komme mange flere gang i denne uge også.

nå men hvor først nu og hvor har du været der 3! Gang på en uge 

er ikke blevet forelske selv om det nok kunde tolkes som sådan. tror det er den første GP jeg har været samme med i min ca. 12 År Frække hobby at jeg har følte mig som en dreng på at par og 20 nå jeg bar svømme væk i hinde øjne og der er alt den øjen kontakt du kan ønske dig så er hun virkelig sød nem at tale med, sjov og helt fantastisk flot krop og de flotteste par bryster og er meget købt ansigt. 
 

i vil selfølgelig også hører om sex og bj.

BJ er godt super dejlig og masser af øjenkontakt når hun tage pik i den lille dejlig mund og tunge lejer med pik hovet. Det er ikke et vil bj med stille og med masser af lej. Jeg syntes det er super godt

Sex. Det kan hun rigtig godt lig af få pik eller at give en rigtig god ride tur med fart på og så har hun en helt fantastisk stram fisse ååå den er også dejlig. Hun kan også tage den hårdt og hele vej igen alt den øjen kontakt du vil havde.

den enste minus jeg har er at når men slikke hinde skar der sq ikke så meget. Jeg plej sq at kunne alle de fræk trikes.

hun hved ikke om hun komme til bage tror ikke der har været nok forbi hinde.

Hun er klar på nr. 1  

pas godt på hinde! 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 11 minutter siden:

Flot pige, samt en solid anmeldelse; dog en del underfundige grammatiske skrive- og stavefejl der generer en smule ;;;;;

Mig generer det ikke. Jeg kan sagtens læse og forstå den i øvrigt udmærkede anmeldelse.

P.s @JonDo har tidligere fortalt, at han er ordblind.

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 38 minutter siden:

Flot pige, samt en solid anmeldelse; dog en del underfundige grammatiske skrive- og stavefejl der generer en smule ;;;;;

Yep jeg er sq ordblind!!! men gør mit beste. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 31 minutter siden:

Mig generer det ikke. Jeg kan sagtens læse og forstå den i øvrigt udmærkede anmeldelse.

P.s @JonDo har tidligere fortalt, at han er ordblind.

Tak. Ja der kan man se hvad der sker når men lige glemme den sætning  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse JonDo.

Godt arbejde der... ;-) bare fortsæt samme stil. 

Tre gange på en uge. Woow... gad jeg satme også godt hvis pengene havde været til det. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 4 timer siden:

Yep jeg er sq ordblind!!! men gør mit beste. 
 

Beklager min kritik, var såmænd ikke klar over dette, som Pinkman nævner ….. go´ aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 59 minutter siden:

Beklager min kritik, var såmænd ikke klar over dette, som Pinkman nævner ….. go´ aften

Det går nok hvor skulle du vide det fra. Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelse JonDo.

Godt arbejde der... ;-) bare fortsæt samme stil. 

Tre gange på en uge. Woow... gad jeg satme også godt hvis pengene havde været til det. :-)

 

Jeg kunde havde været forbi flere gange om dagen vis jeg havde penge til det.

og det er jo sygt at sige :) 

det er meget få piger jeg har værre forbi mere en 2-3 gange. 

det kun 3 ander piger jeg har været fordi flere del gange 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den 24.2.2020 at 14:03:

Flot pige, samt en solid anmeldelse; dog en del underfundige grammatiske skrive- og stavefejl der generer en smule ;;;;;

Du skal bare læse det højt, det er ligesom lydskrift, så fungerer det fint! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre erklære mig mindre positiv end anmelder her. Hun er meget distanceret hele vejen igennem. Hun har ganske rigtigt en toplækker krop, men hun er slet ikke en medspiller i legen, hvilket altid er det jeg går efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skyldes distancen at hun har Corona virus og helst vil undgå at smitte dig... hun kommer trods alt fra italien. 

Redigeret af Seductor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...