ole1981 72 Skrevet 24. April, 2020 Hr. skrev, for 4 timer siden: Tak for info Lyder frækt med dem begge to. Var det for 1 time og var det kun handjob? Det var 30 minutter og kun handjob. Jeg gad kun handjob da blowjob er med gummi, og det er ikke mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 24. April, 2020 ole1981 skrev, for 7 timer siden: Det var 30 minutter og kun handjob. Jeg gad kun handjob da blowjob er med gummi, og det er ikke mig Ved du om de begge tilbyder den fulde pakke? Enten hver for sig eller sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 25. April, 2020 Det er jeg sikker på de gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 30. April, 2020 Voksen mand skrev, den 18.4.2020 at 15:45: Har du været med Lisa , eller refererer du til hendes billeder? Er der nogen der ved om Lisa modtager analt? Der er desværre ikke mange thai piger der er med på denne leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 30. April, 2020 Hr. skrev, 1 time siden: Er der nogen der ved om Lisa modtager analt? Der er desværre ikke mange thai piger der er med på denne leg. Prøv at læse hendes annonce. Der står det klart og tydeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 30. April, 2020 Statham skrev, for 1 time siden: Prøv at læse hendes annonce. Der står det klart og tydeligt. Mener du Lisa i Vejle, eller er det mig der har overset en annonce? Jeg mener Lisa der bor hos Alice i Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 30. April, 2020 Hr. skrev, for 2 timer siden: Mener du Lisa i Vejle, eller er det mig der har overset en annonce? Jeg mener Lisa der bor hos Alice i Kolding Jeg mente i Vejle. Overså sammenfaldet med Kolding. Trækker min henvisning til annonce tilbage. Sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 3. Maj, 2020 Var forbi Lisa i Kolding igen i fredags. Havde spurgt om anal inden jeg kom på sms men det tilbyder hun desværre ikke. Men da jeg ankom fik jeg 1 time for 1000, special pris for mig fordi jeg er god kunde sagde hun. Lækker massage og et dejligt pirrende handjob, plus pussy slide os det er lækkert. Fik et bad bagefter med hende hvor det var lige ved kalorius var klar til 2 omgang. Hun er stadig mega sød og så snakker hun os udemærket dansk og perfekt engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 12. Maj, 2020 Hej ole1981 Kan du sige lidt mere om din time med begge to? Hvad indeholder den? Massage og sex eller? Har besøgt Lisa et par gange og det har været bedre for hver gang. Ser jo også Alice når jeg kommer og går. Så det er da fristende at prøve begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 14. Maj, 2020 Det var 30 minutter hvor de skiftevis gav mig handjob. Meget frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 17. Juli, 2022 Er Lisa stadig på adressen eller er det kun Alice nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 17. Juli, 2022 Jeg kunne også godt tænke mig at vide om det stadig er muligt med et besøg hos de dejlige damer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 17. Juli, 2022 Det er muligt. Jeg var der i begyndelsen af juli 22. Der var der kun een pige - jeg vil tro det var den sæde Alice . Jeg er da ret interesseret i at høre hvad I ellers har oplevet der for nylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael48 17 Skrevet 25. Juli, 2022 (edited) Er det nogen af brødrene der har erfaring med stedet? En pige / to piger??? Redigeret 25. Juli, 2022 af michael48 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 31. Juli, 2022 Hej. Hende i Kolding, tilbyder hun BJ uden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael48 17 Skrevet 2. August, 2022 Vestjyde skrev, den 31.7.2022 at 20:56: Hej. Hende i Kolding, tilbyder hun BJ uden ? Nej det kan jeg ikke forestille mig at hun gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg