Hop til indhold
knallert

hvad betaler i pr gang

Recommended Posts

nu har vi et emne om hvad det måndelige beløb er. men syntes det kunne være sjovt at vide hvad i bruger pr gang, er det 200 eller 3000 selv går jeg efter en times leg til ca 1500 pr gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som dig. Hele timer, helst ikke over 1.500. Prøver til tider tilbuddene på 900-1.000, med skiftende held, men faktisk oftere godt end skidt. Kan da finde på at give 2.000 for en time, men det er sjældent, og kun til få gengangere. Er generelt den nysgerrige, der hellere risikerer en brændt næse (og stump) ved at prøve de billige end begrænser antal af besøg ved at holde sig til de dyre. Og så er der jo alle thai-oplevelserne, til meget skiftende priser. Alt ialt føler jeg mig faktisk sjældent skuffet efter et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

interessant vinkel også her. Jeg betaler i snit 600 - 800 pr. gang idet jeg sjældent går efter hele timer. Hvis jeg gør, så er det max 1200-1300 for en time. Vil hellere mange forskellige end få dyre. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

12-1500 pr.gang..altid min. 1 times sex.....holder ALTID helt fast på, KUN sex uafbrudt i den time der er betalt for....er ikke interesseret i at "spilde" tid på sød snak om familie etc, og absolut heller ikke massage, som for mig, er helt spild af dyr tid.....men sådan er vi jo nok forskellige....jeg vil gerne snakke med pigerne....men det er enten under sexen, eller udover tiden....det må de bestemme.

Da jeg var nybegynder i gamet, hoppede jeg ofte på den med lidt massage til mig, og lidt massage til hende....dejlig opvarmning....og så var der gået en halv time!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg bruger 1800 pr gang... for det er hvad KBHs anal-dronning nr et tager for en time :) hvis vi er 2 fyre bruger vi 1500 hver... (rabat *gg*)

jeg har prøvet MANGE piger der siger de er til anal - og det spænder fra 2000-2500 for en time normalt hos de danske piger..

så skal oplevelsen også være sublim og det er den aldrig - de oplevelser er (næsten) aldrig 2500 kr værd.. kvalitet og pris hænger ikke sammen når vi snakker anal-sex

de billige kan være gode og de dyre dårlige - der er sjældent nogle tommelfinger-regler at følge når det er græsk der skal være på menuen..

men 1800 for en time synes jeg er meget rimeligt for græsk cocktail

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pris og kvalitet følges ikke ad. Min allerbedste oplevelse var 1500 for en time, næstbedste 2200 for en time og kedeligste 2000 for en time. Alle med amatører.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...