Hop til indhold
North

Dejlige Kiki - Nørresundby/Aalborg

Recommended Posts

Hej..

Jeg besøgte Kiki i denne uge: https://annoncelight.dk/showad/292351

Havde booket tid med hende for en god uges tid siden, som hun desværre måtte aflyse, dog i god tid så det var OK. I sidste uge lykkedes det så med en ny aftale.

Pigen:

Kiki er en petit kvinde. Normalt ville jeg gå efter en kvinde med lidt mere fylde, men hendes positive anmeldelser lokkede mig til at besøge hende. Hun er absolut en køn kvinde, men det er specielt hendes væsen og tilstedeværelse der tager kegler. Har aldrig oplevet så natulig, indlevende og serviceminded kvinde.

Stedet:

Besøgte hende i hendes private lejlighed i Nørresundby. Indgang fra en befærdet vej, men ellers dejlig diskret. Separat værelse til gæster, OK bad med automatisk vaskning - Kiki fulgte med i badet og sørgede for afvaskning.

 

Akten:

Vi startede på sengen med lidt "pillow-talk", hvorefter hun foreslog lidt massage. Jeg spurgte om ikke det kunne være til hende, og det takkede hun ja til. Efter massage til hende, ville hun gerne gøre gengæld, og hun startede med en OK afslapningsmassage. Som vi jokede om, så er det nok ikke massagen de fleste fyrer besøger hende for, men det var dejligt og afslappende. Massagen gik over i Body2Body, og det var bestemt frækt og ophidsende, små kys i nakken, og bryster og krop der glider frem og tilbage.

"Vend om" - og body massagen fortsatte på forsiden. Dejligt blødt BJ med slik hele vejen. Herefter slik til hende, sex i diverse positioner, og på min opfordring fræk afslutning med hånd mens jeg kælede for hende.

 

Alt i alt:

Fantastisk oplevelse med en smuk og indlevende kvinde. Der bliver ikke set på klokken, faktisk kunne jeg ikke finde noget ur i rummet, da jeg selv ville se hvor langt vi var. Jeg kommer helt sikkert igen.

 

See you Kiki.

 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mathias2020 skrev, for 2 timer siden:

Havde i nemt ved at lave en aftale med hende? Har ringet og skrevet en del gange men intet hørt?

Sendte bare en SMS, som hun svarede på kort tid efter. 

Skriver du fra hemmeligt nummer? 

Ved ikke om hun ser bort fra disse.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hej. Rigtig fin anmeldelse. Synes det er lidt op af bakke med smukke thai-piger i det nordjyske. Ser hun lige så smuk og dejlig ud i virkeligheden som hun gør på billederne ? Og ved du om hun er fast i Nørresundby eller kun på visit ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen9000 skrev, for 5 timer siden:

ved du om hun er fast i Nørresundby eller kun på visit ? 

Jeg fornemmer at hun har relationer her, men ingen ide om hvor længe hun bliver.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at få kontakt til hende flere gange. Ikke let, ingen svar på sms eller opkald :( 

hun ser rigtig fin ud, er hun helt naturlig forneden eller er hun trimmet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey er der nogen der har haft held med at få kontakt med Kiki for nylig, har selv prøvet nogle gange den seneste uge men igen held.. så vil lige høre om der var nogle andre der har snakket med hende.

 

Redigeret af Cru

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var på besøg hos hende igår.....

Kan tilslutte mig den positive anmeldelse, rigtig sød og nærværende... specielt at hun sørger for afvaskning....

Rimeligt diskret sted i Aalborg midtby....

Var lidt svær at få kontakt med, men det lykkedes efter nogle forsøg.....

Vil helt sikkert besøge hende igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet at ringe og skrive til hende, men hun svarer aldrig. 

Har prøvet at lave aftale med hende 3 dage i sidste uge. 

Er der nogen som ved hvorfor hun slet ikke reagerer når man kontakter hende? 

Jeg bruger ikke skjult nr. 

Mvh Runner

Del dette indlæg


Link til indlæg
runner1980 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har også prøvet at ringe og skrive til hende, men hun svarer aldrig. 

Hun skrev til mig at hun modtager rigtig mange beskeder, og derfor ikke altid får svaret alle. 

Prøv igen.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 1 time siden:

Hun skrev til mig at hun modtager rigtig mange beskeder, og derfor ikke altid får svaret alle. 

Prøv igen.. 

/North 

OK, det vil jeg gøre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Kiki er desværre meget svær at få fat i, har forsøgt mange gange, og kun en enkelt gang med succes, der kunne vi desværre ikke finde en tid der passede mig, hun må være godt brugt til aften :P med alle de aftaler

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne uge har jeg så haft mit første besøg ved Kiki , kan kun sige hun er en ren 10 i alt.  
Den strammeste pige jeg har været sammen med.... 

jeg skal helt sikkkert besøge hende igen.  
 

eneste minus ved hende er at hun er vanedannende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Vendelboen skrev, den 29.2.2020 at 09:27:

Alle billeder er 100 % ægte .. :)

Er hun stadig heroppe i Nordjylland? Tager hun imod en halvgammel ungdommelig renlig stodder som mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 1 time siden:

Er hun stadig heroppe i Nordjylland? Tager hun imod en halvgammel ungdommelig renlig stodder som mig?

Hun har haft en annonce på så sent som i dag ... Jeg er heller ikke helt ung mere , men de 2 gange , jeg har besøgt hende , har hun da taget pænt imod mig .. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, den 23.2.2020 at 11:42:

Hej..

Jeg besøgte Kiki i denne uge: https://annoncelight.dk/showad/292351

Havde booket tid med hende for en god uges tid siden, som hun desværre måtte aflyse, dog i god tid så det var OK. I sidste uge lykkedes det så med en ny aftale.

Pigen:

Kiki er en petit kvinde. Normalt ville jeg gå efter en kvinde med lidt mere fylde, men hendes positive anmeldelser lokkede mig til at besøge hende. Hun er absolut en køn kvinde, men det er specielt hendes væsen og tilstedeværelse der tager kegler. Har aldrig oplevet så natulig, indlevende og serviceminded kvinde.

Stedet:

Besøgte hende i hendes private lejlighed i Nørresundby. Indgang fra en befærdet vej, men ellers dejlig diskret. Separat værelse til gæster, OK bad med automatisk vaskning - Kiki fulgte med i badet og sørgede for afvaskning.

 

Akten:

Vi startede på sengen med lidt "pillow-talk", hvorefter hun foreslog lidt massage. Jeg spurgte om ikke det kunne være til hende, og det takkede hun ja til. Efter massage til hende, ville hun gerne gøre gengæld, og hun startede med en OK afslapningsmassage. Som vi jokede om, så er det nok ikke massagen de fleste fyrer besøger hende for, men det var dejligt og afslappende. Massagen gik over i Body2Body, og det var bestemt frækt og ophidsende, små kys i nakken, og bryster og krop der glider frem og tilbage.

"Vend om" - og body massagen fortsatte på forsiden. Dejligt blødt BJ med slik hele vejen. Herefter slik til hende, sex i diverse positioner, og på min opfordring fræk afslutning med hånd mens jeg kælede for hende.

 

Alt i alt:

Fantastisk oplevelse med en smuk og indlevende kvinde. Der bliver ikke set på klokken, faktisk kunne jeg ikke finde noget ur i rummet, da jeg selv ville se hvor langt vi var. Jeg kommer helt sikkert igen.

 

See you Kiki.

 

/North

Tak for en rigitg god beskrivelse af din dejlige oplevelse med hende

Det lyder som en rigtig skøn kvinde   hende vil jeg da gerne  opleve  var der kun hende i den  lejligheden 

det var ikke en  butik  som de thai kvinder plejer at  kalde deres Sted

Var hun god til at tale med om  hvad man ønskede ?

Tak endnu en gang for din fortælling lækkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt umulig at få fat i jo...

Jeg har ringet og skrevet til hende fra 5 forskellige numre det sidste halvandet år og aldrig fået et svar tilbage. Hun må have rigeligt med sine faste kunder.

Det skal i hvert fald ikke lykkes mig, ser det ud til. Held og lykke til dem af jer der prøver at få fat i hende fremadrettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 6 timer siden:

Det lyder som en rigtig skøn kvinde   hende vil jeg da gerne  opleve  var der kun hende i den  lejligheden 

det var ikke en  butik  som de thai kvinder plejer at  kalde deres Sted

Var hun god til at tale med om  hvad man ønskede ?

Tak endnu en gang for din fortælling lækkert 

Hun var alene i lejligheden da jeg besøgte hende. Ved hun siden er flyttet til anden lejlighed, der har jeg ikke besøgt hende endnu. 

Han taler fint engelsk, men en charmerende amerikansk accent - let at tale med. 

/North

Ps, har forsøgøgt at fange hende et par gange uden held, men har også fået svar. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...