Hop til indhold
Suisi

Suisi fra Sabai Dee Thai Massage i Brylle ved Odense

Recommended Posts

Hej allesammen. Jeg har lige tilmeldt mig Euroguide efter at have læst de flotte anmeldelser, der er skrevet omkring min massageklinik. Vi er nu tre piger som arbejder med massage og vi prøver at betjene vores kunder på bedste vis. Hver dag får jeg sms´er , e-mails og spørgsmål fra min hjemmeside og alle får et svar. Vi er åbne overfor foreslag som kan gøre vores klinik bedre og vi arbejder hele tiden på at gøre det bedre. Ind i mellem er vi nødt til at sige fra overfor kunder som ikke behandler os på den måde som vi ønsker, men det sker ikke så tit da de allerfleste er utrolig søde og venlige overfor os. Vi er ikke et bordel, men et massagested hvor massagen er i centrum og det som gives ekstra er et naturligt behov hos manden som vi hjælper med. Vi er tre selvstændige piger, men vores måde at behandle kunderne på er ens. Nemlig med respekt, diskretion og god massage. Jeg ved ikke om det er iorden at henvise til min hjemmeside her, da det kan opfattes som reklame, men ellers må moderator slette det sidste- Min hjemmeside er : www.suisi-massage.dk

Mange hilsner fra Suisi og mine kollegaer og tak til Eroguide som er medvirkende til at udbrede kendskabet til min nyåbnede massage klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reklame? Ja måske, men jeg kan da så bevidne, at hvert et ord i forrige indlæg er korrekt.

Var forbi fornylig. Fik en super sød og høflig behandling, og massagen var noget af det bedste jeg har fået :)

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig, er der ikke snart nogen som kan fortælle om det at købe luxus pakken hos Suisi, det kunne jeg godt tænke mig at høre om.

Jeg tror vi er mange som glæder os til denne beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejså, var forbi igår efter Suisi har været i Thailand. Altid får en god behandling af hende, dejligt at snakke med og m.m.

Vi ses snart igen sød Suisi.

:D:D:D:D:D:D:D

I'm a boy 24 years old.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har da den sjoveste prisliste jeg til dato har set ;)

Synes nok at 600 kr for 1 times oliemassage er i overkanten, og så skal man ovenikøbet smide 50 kr oveni hvis det er en søndag :D:D

Og luksuspakken koster 1200 kr uanset om det er en halv eller hel time :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har da den sjoveste prisliste jeg til dato har set ;)

Synes nok at 600 kr for 1 times oliemassage er i overkanten, og så skal man ovenikøbet smide 50 kr oveni hvis det er en søndag :D:D

Og luksuspakken koster 1200 kr uanset om det er en halv eller hel time :D:D

Det vil være sjovere, hvis prisliste står alt tilbud GRATIS.....

Jeg synes at hos os priser er rimlig nok.

Grunden til at olie massage koste 50 kr. ekstra, det fordi der er kun hos os

som åbent om søndag og der kommer mange kunder og piger vil også gerne have fri dag.

Vi prøver gøre så godt vi kan og hvis du gidder ikke betale 50 kr. ekstra så må du kommer til almindelige dag.

B to B og luksuspakken er koster normalt prise.

Mvh. Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil være sjovere, hvis prisliste står alt tilbud GRATIS.....

Jeg synes at hos os priser er rimlig nok.

Grunden til at olie massage koste 50 kr. ekstra, det fordi der er kun hos os

som åbent om søndag og der kommer mange kunder og piger vil også gerne have fri dag.

Vi prøver gøre så godt vi kan og hvis du gidder ikke betale 50 kr. ekstra så må du kommer til almindelige dag.

B to B og luksuspakken er koster normalt prise.

Mvh. Suisi.

Ingen grund til at blive fornærmet, det var ikke en kritik, så rolig nu ;)

Og nej forventer eller håber BESTEMT IKKE på noget er gratis, det ville du også vide hvis du læste mine indlæg inden du bliver fornærmet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen grund til at blive fornærmet, det var ikke en kritik, så rolig nu ;)

Og nej forventer eller håber BESTEMT IKKE på noget er gratis, det ville du også vide hvis du læste mine indlæg inden du bliver fornærmet ;)

jeg syntes nu også det virker som kritik af suisi¨s priser men du kan jo altid finde et andet sted hvor priserne er lavere det er jo et frit marked og du kender suisi priser inden du kommer der mvh :):):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen grund til at blive fornærmet, det var ikke en kritik, så rolig nu ;)

Og nej forventer eller håber BESTEMT IKKE på noget er gratis, det ville du også vide hvis du læste mine indlæg inden du bliver fornærmet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har da den sjoveste prisliste jeg til dato har set ;)

Synes nok at 600 kr for 1 times oliemassage er i overkanten, og så skal man ovenikøbet smide 50 kr oveni hvis det er en søndag :D:D

Og luksuspakken koster 1200 kr uanset om det er en halv eller hel time :D:D

hvordan kan det læses så det ikke er kritik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men læs hvad der skrives, og husk at stå af knallerten inden du læser på din smartphone :D:D og ha' så en god søndag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan kan det læses så det ikke er kritik

Står der ikke ordet "sjoveste" i indledningen ? Altså læs hvad der står :D:D:D

God humor du besidder med smartphonen, den ros skal du ha' med på vejen på havnen på din knallert :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knallert, du er sød og ved du hvad ? Når du kommer forbi vores butik så må du får en god gang massage og det skal du ikke betale. Fordi du er sød.

Og hej frisk fyr nsj. Hvis du kan finde noget sted hvor priser er billigere end hos os så må du sige til og det skal være rent sted, hygiejne, og tilbyder også ekstra. Jeg har mange venner som også vil gerne prøve det og det skal være på Fyn.

;)

Mvh. Suisi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knallert, du er sød og ved du hvad ? Når du kommer forbi vores butik så må du får en god gang massage og det skal du ikke betale. Fordi du er sød.

Og hej frisk fyr nsj. Hvis du kan finde noget sted hvor priser er billigere end hos os så må du sige til og det skal være rent sted, hygiejne, og tilbyder også ekstra. Jeg har mange venner som også vil gerne prøve det og det skal være på Fyn.

;)

Mvh. Suisi

Kære Suisi, du fatter hat af det jeg har skrevet, og gentager gerne, det var ikke kritik ;)

Og til den hurtige Knallert på havnen...stort tillykke med at du der fik dig en gratis omgang send mig en venlig tanke når du ligger på briksen og rigtig god fornøjelse ;)

Og så kan vi ikke koge mere suppe på den høne vel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Friske fyr. Jeg ved det godt og jeg har heller ikke laver en kritik med dig. Jeg siger bare hvad jeg tænker. Jeg har ikke noget problemer og folk må gerne skrive hvad de vil. Jeg har nok travl med min butik og derfor vil jeg ikke bruge så meget tid på denne tråde.

Tak for alle kunder som har besøgte os og altid sød.

Mange venlig hilsen fra os Suisi, Moni, Anna, A og Party.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Friske fyr. Jeg ved det godt og jeg har heller ikke laver en kritik med dig. Jeg siger bare hvad jeg tænker. Jeg har ikke noget problemer og folk må gerne skrive hvad de vil. Jeg har nok travl med min butik og derfor vil jeg ikke bruge så meget tid på denne tråde.

Tak for alle kunder som har besøgte os og altid sød.

Mange venlig hilsen fra os Suisi, Moni, Anna, A og Party.

Virker nu mere som om du har travlt herinde ;);)

Men jeg lover dig, at næste gang jeg køre over Fyn, så kommer jeg ind og hilser på dig, og giver dig et kram :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knallert, du er sød og ved du hvad ? Når du kommer forbi vores butik så må du får en god gang massage og det skal du ikke betale. Fordi du er sød.

Og hej frisk fyr nsj. Hvis du kan finde noget sted hvor priser er billigere end hos os så må du sige til og det skal være rent sted, hygiejne, og tilbyder også ekstra. Jeg har mange venner som også vil gerne prøve det og det skal være på Fyn.

;)

Mvh. Suisi

hej suisi sådan et tilbud kan jeg da ikke stå for så jeg vil da se om det ikke kan lade sig gøre at komme forbi en dag mvh knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej suisi sådan et tilbud kan jeg da ikke stå for så jeg vil da se om det ikke kan lade sig gøre at komme forbi en dag mvh knallert

Kan jeg ikke også få det gratis lige som knallert? ;)

Knus....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for første gang været hos Sabai dee i brylle, blev modtaget af Patty, en rigtig, dejlig og utrolig sød pige, en lille pige, med en utrolig god røv, et par små men dejlige bryster, hun er stærk når hun giver massage, har virkelig nogle finger kræfter, var der en time og tog den store tur, så skøn en oplevelse, blev sgu helt forelsket i hende, så det er nok ikke sidste gang man tager der forbi, dejligt renligt, rolige omgivelser og efterfølgende fik man et bad, kan varmt anbefales.

 

Håber og ønsker at alle vil tage godt imod dem og behandle dem med respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at være et fantastisk lækkert sted, tror sku jeg vil smutte forbi her i sommer, man kan da ikke andet en holde af disse søde dejlige thaipiger.... håber vi ses derned :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at være et fantastisk lækkert sted, tror sku jeg vil smutte forbi her i sommer, man kan da ikke andet en holde af disse søde dejlige thaipiger.... håber vi ses derned :smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...