Hop til indhold
Guest Genboen

Thai massage city Esbjerg :)

Recommended Posts

Guest Genboen

Der har nu i en lang periode været rigtig mange thai piger i Esbjerg - et udbud som vi ikke tidligere har set lignende. Nogle har været helt ok, hvis man læser i anmeldelserne, andre har været en skuffelse

Jeg har altid været glad for at få en god gang massage, og sommetider har der også været et HJ som afslutning af en selvforkælelses time.

Men en blandet kvalitet af det man modtager på klinikkerne har sendt mig på sidelinjen i lang tid.

Lysten fik heldigvis overtaget de sidste dage  - så i det store udvalg bestilte jeg en tid hos denne kvinde : 

https://annoncelight.dk/showad/291663

Adressen er et af de steder som er "poppet" op for ikke så lang tid siden, det ligger for en gangs skyld i en sidegade uden den store trafik, tilpas fredeligt i dagtimerne - og grænsende til diskret når det er mørkt.

Jeg føler mig ikke sikker på at billederne er retvisende - men er det ikke sådan mange steder? Faktum er, at jeg blev modtaget af en kvinde med en vis livserfaring, og med en krop som kirugen ikke har lavet operationer på. Desværre var hendes engelsk ikke super-duper, men vi kunne kommunikere om det som var dagsordenen. Mit førstehåndsindtryk af hende var godt, en sød sjæl med smil på læberne og glade øjne og så er man ligesom igang :)

Jeg ville gerne have en gang massage med en afsluttende HJ - og jeg nød at ligge på maven på den meget brede briks med en kvinde der var nærværende i det hun gjorde. Massagen var sådan set ok - man kan godt gå nogle andre steder og få noget der er til en højere karakter, men besøget skal ikke deles op i stykker - det skal ses som en helhed. Efter relativ lang tid massage på ryg og ben gik kvindens hænder mere og mere på opdagelse omkring underlivet. Og hun forstod fuldstændig at trykke på de knapper der gør at underlivet begynder at føles levende - på alle måder. Det hun gjorde havde sin virkning - og denne behandling fortsatte i relativ lang tid - så da jeg spurgte om jeg ikke skulle om på ryggen at ligge så var det fordi jeg gerne ville have taget trykket. Men der var lidt mere blid og følsom fingerleg før det kom så vidt.

Det var for mig en WAUW oplevelse, timen hos pågældende. Hvor mange af os har ikke prøvet at ligge på en briks et eller andet sted medens "vores ven" bliver taget under behandling af en mere eller mindre uengageret kvinde de sidste 10 minutter af et besøg. Jeg har adskillige gange oplevet det som værende en dårlig oplevelse, og har også fravalgt det af samme årsag når jeg endelig vil have massage. Den fornemmelse havde jeg ikke da jeg gik ud af døren! Det var med det brede smil på - og tanken om hvornår skal det opleves igen!

Prisen var som det koster så mange andre steder, og jeg er helt sikker på at der var mere på "tilbuds-listen" at komme efter.

Hun formåede at give mig en lille stjernestund, fordi det jeg værdsætter så meget - gav hendes følsomme fingre mig. Hvordan hun er i andre situationer kan jo opleves forskelligt, alt efter hvad man kommer efter når man træder ind af døren.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...