Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
WomanCheck skrev, for 10 minutter siden:

lækker

Lige så tænderne løber i vand. Mums ;)

Men er også skeptisk. Bemærk nederste del af annoncen. Der hvor områder angives. Har benærket samme tekst i flere annoncer. Har erfaring fra nogle af stederne. Man møder ikke pigen og service har samtidig været ringe!

Det skader dog ikke at tjekke hende ud. Du kan jo altid gå igen...

Skrevet

Yes, jeg har besøgt hende. 15 min. For 400kr. Det var penge i skraldespanden. Hun ser egentlig pæn nok ud, og kan meget vel være hende på billederne. Men hun var komplet fraværende, og attituden var hen i retning af, at det bare skulle overstås så hurtigt som muligt. Og så har hun ingen føling med hvordan lillemanden skal behandles, så det føles som et turnoff, når hun rører ved den. Da jeg var færdig, spurgte jeg om jeg kunne låne toilettet, for at vaske hænder, hun sagde yes, fulgte mig ud i opgangen, og smækkede - bogstaveligt talt -døren i hovedet på mig, uden jeg fik lov at låne toilettet. Hun hader af en eller anden grund hendes gæster, og jeg havde det faktisk ret dårligt over behandlingen bagefter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.