Hop til indhold
DSB c

http://malithai.dk/ Helge Rode vej Århus

Recommended Posts

Så var man forbi dette sted. Ligger i kælderen i et socialt boligbyggeri, parkering lige ved dør.

Blev modtaget af Ann, på 36 (fandt jeg ud af) og bestilte en times massage med fuld pakke.

Lagde mig på maven og hun gik i gang med ryg og ben som hun faktisk gjorde ganske fint. Så om på ryggen, hvor ben fik en tur inden der ligesom var andre ting som var vigtigere ;)

Så hun smed tøjet og blottede sin fine 1,65 mtr høje krop, let buttet, dvs hun havde buler der hvor det skulle være, og flotte store ægte bryster. Så doggystyle, indtil proppen sprang (med gummi), så lå vi og kælede lidt, inden hun red mig til hun kom (ja hun, ikke mig) så måtte hun rykke lidt i papegøjen for at få den til at lægge sig.

1 time senere og 1000 kr +10% i drikkepenge, var jeg på gaden igen, efter bad og en cola.

Så en super GFE oplevelse, men der også god kemi og tænding.

Så medmindre man er fra Mellemøsten eller tynd, (dem lukker hun ikke ind) så venter der en super MILF/GFE oplevelse, men inden 10 maj, hvor hendes visum udløber.

Mvh DSB c

Del dette indlæg


Link til indlæg

.......

Så medmindre man er .................. tynd, (dem lukker hun ikke ind)..................

Mvh DSB c

Seriøst? Sagde du det?

At hun ikke tager kunder ind, der er tynde? ehh.

Hvordan fandt du ud af det kriterie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Seriøst? Sagde du det?

At hun ikke tager kunder ind, der er tynde? ehh.

Hvordan fandt du ud af det kriterie?

Det er sku noget pjat. Jeg selv er mellemøstlig type og er tynd/normal og har besøgt stedet flere gang (senest 1 måned siden).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi snakkede sammen efter, men ved heller om det er sandt, man skal huske på at de lever af at sige det vi gerne vil høre.. Derudover er der sandsynligvis flere piger der på skift arbejder der, hun snakkede iøvrigt om at muligvis også skulle arbejde et andet sted, husker ikke navn, men hun viste mig et visitkort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi snakkede sammen efter, men ved heller om det er sandt, man skal huske på at de lever af at sige det vi gerne vil høre..

Du har helt ret :)

hun snakkede iøvrigt om at muligvis også skulle arbejde et andet sted, husker ikke navn, men hun viste mig et visitkort.

hvis jeg husker rigtigt, så arbejder de også i den massagested som ligger i hjørne mellem Marius Simonsens Vej og Skovvangsvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...