Hop til indhold
ÅrhusmedbolleÅ

Blowjob i den hård ende?

Recommended Posts

Halløjsa folkens, 

tænker om der er nogen der ved lidt om hvem, der måle tilbyder et blow job i den hård ende, hvor man godt må gå til den, hele Østjylland er super fint, gerne Dansk og bryster i den større ende, 

vil være dejligt, 

 

have en skøn dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 18 minutter siden:

Halløjsa folkens, 

tænker om der er nogen der ved lidt om hvem, der måle tilbyder et blow job i den hård ende, hvor man godt må gå til den, hele Østjylland er super fint, gerne Dansk og bryster i den større ende, 

vil være dejligt, 

 

have en skøn dag

Er det så ikke "nemtøs" du skal kontakte, der er alt hvis tilladt :-) - hun har en profil herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 41 minutter siden:

Halløjsa folkens, 

tænker om der er nogen der ved lidt om hvem, der måle tilbyder et blow job i den hård ende, hvor man godt må gå til den, hele Østjylland er super fint, gerne Dansk og bryster i den større ende, 

vil være dejligt, 

 

have en skøn dag

Betterøv, på SD hun er fræk og villig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan svare god for nemtøs  og Ida i nord

Øhh nej.
Jeg styre løjerne. Nok kan jeg tage den dybt men kun når jeg føler for det og for det andet er mine bryster ikke store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
aarhus62 skrev, for 7 timer siden:

Er det så ikke "nemtøs" du skal kontakte, der er alt hvis tilladt :-) - hun har en profil herinde..

Alt er  ikke  tilladt  i mit  selskab,  og  trådstarter  ved  godt hvad  jeg  kan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Øhh nej.
Jeg styre løjerne. Nok kan jeg tage den dybt men kun når jeg føler for det og for det andet er mine bryster ikke store.

Øhh nånå .... undskyld dame - nu var det heller ikke fordi jeg solgte dig, jeg anbefalede dig bare, så regnede jeg med i selv snakkede sammen og fandt ud af det - men det skal aldrig ske mere!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
fræk6 skrev, for 5 minutter siden:

Øhh nånå .... undskyld dame - nu var det heller ikke fordi jeg solgte dig, jeg anbefalede dig bare, så regnede jeg med i selv snakkede sammen og fandt ud af det - men det skal aldrig ske mere!!!!!

Ja man skal passe på hvad man skriver i disse tider man,kunne jo komme til at støde damerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
norisk skrev, for 2 minutter siden:

Ja man skal passe på hvad man skriver i disse tider man,kunne jo komme til at støde damerne.

Ja, der er 2 meget aktive damer her - og dem kan man nemt komme på kant med - men de sutter nu fint nok.... haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 2 minutter siden:

Ja, der er 2 meget aktive damer her - og dem kan man nemt komme på kant med - men de sutter nu fint nok.... haha

Jeg  tror  nu  ikke  vi  har  mødt  hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  tror  nu  ikke  vi  har  mødt  hinanden 

Jeg ved vi har, derfor ved jeg du sutter godt - hvorfor skriver du at, du ikke tror det??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved vi har, derfor ved jeg du sutter godt - hvorfor skriver du at, du ikke tror det??

Jeg  vil  mene  at  jeg  har  rimelig godt  styr  på  hvem  jeg  har  mødtes  med og  jeg  mindes  ikke  vi har  mødt hinanden.  Vil  du  hjælpe  min  hukommelse  lidt  på  vej? Ca. hvornår  og ca. hvor  har  vi mødt  hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 7 timer siden:

men det skal aldrig ske mere!!!!!

Tak.  Det er da noget skidt, hvis man anbefaler nogle som åbenlyst ikke passer ind i det der efterspørges. Det er kun spild af tid og ender i værste fald med en dårlig oplevelse for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...